katalog produktów

QUADY
Arctic Cat 400 Alterra

Arctic Cat 400 Alterra

Cf Moto 520

Cf Moto 520

Nowość na 2015 moc 35 km wtrysk paliwa , długa wersja . Zapraszamy do salonu !

linhai 300 4x4

linhai 300 4x4

Dostępne modele : Linhai 300 2x4 cena 15900 pln Linhai 300 4x4 cena 16900 pln Linhai 400 4x4 cena 18900 pln Linhai 500 4x4 cena 19900 pln  

Arctic Cat 700i LTD PS Nowość !

Arctic Cat 700i LTD PS Nowość !

Arctic Cat 700i LTD PS wyposażenie w atrakcyjnej cenie. Jest to wszechstronny quad użytkowy do ciężkej pracy, rekreacji czy sportu ze zmiennym elektrycznym wspomaganiem kierownicy. Mocny oraz niezawodny silnik nadaje mu drapieżnego charakteru, jednak łatwo go oswoić. Automatyczna skrzynia biegów Duramatic z szerokim zakresem prędkości zapewnia doskonałą siłę uciągu. Duży prześwit oraz napęd 2WD/4WD z blokadą przedniego dyferencjału oraz niezależnym zawieszeniem kół zapewniają przedostanie się quada w każdy teren. To solidny, wytrzymały oraz w pełni wyposażony nowoczesny sprzęt, który możesz mieć w bardzo przystępnej cenie. Homologacja: dla dwóch osób, homologacja w cenie Silnik Rodzaj silnika: czterosuwowy, jednocylindrowy, SOHC, 4-zaworowy, EFI Pojemność: 695 ccm Średnica x skok tłoka: 102x85 mm Zapłon: CDI Chłodzenie: cieczą, wentylator elektryczny Układ napędowy Napęd: 2x4 / 4x4, przełączany elektrycznie Skrzynia biegów: automatyczna Duramatic, L/H/N/R, hamowanie silnikiem Blokada przedniego dyferencjału: tak, elektrycznie przełączany Napęd osi: wał kardana Podwozie Zawieszenie przednie: niezależne podwójne wahacze Zawieszenie tylne: niezależne podwójne wahacze ze stabilizatorem poprzecznym Zawieszenie przednie: amortyzatory hydrauliczne, pięciostopniowa regulacja napięcia wstępnego sprężyny Zawieszenie tylne: amortyzatory hydrauliczne, regulacja napięcia wstępnego sprężyn Skok zawieszenie P/T: 254 / 254 mm Hamulce przednie: 2x tarczowe hydrauliczne Hamulce tylne: 1x hydrauliczne tarczowe Opony przednie: 25 x 8-12 Opony tylne: 25 x 10-12 Wymiary i waga Długość całkowita: 2195 mm Szerokość całkowita: 1257 mm Wysokość całkowita: 1232 mm Rozstaw osi: 1270 mm Sucha masa: 344 kg Zbiornik paliwa: 24,6 l Pozostałe Bagażnik przedni: SpeedRack II Tylny bagażnik: SpeedRack II Moc holowania: 476 kg Wspomaganie kierownicy: tak, zmienne Prędkościomierz: analogowy / cyfrowy Dokumenty i certyfikaty Tablica rejestracyjna: w cenie Uprawnienia do jazdy: kategoria B (samochód osobowy) Wyposażenie Wyposażenie w cenie: elektroniczne wspomaganie kierownicy, przedni i tylny bagażnik SpeedRack II, wyciągarka 3000 lbs Arctic Cat/WARN® Provantage, hak holowniczy (homologowany), felgi aluminiowe, el. przełączany napęd 2/4 WD z blokadą przedniego dyferencjału, światła Dual LED Projector Beam, tylne światła LED    

Artctic Cat 700 TRV wspomaganie

Artctic Cat 700 TRV wspomaganie

TRV 700i XT PS TRV 700i PS posiada przedłużone podwozie Ride-inTM z mocnym jednocylindrowym silnikiem o pojemności 700cc, jest idealną maszyną do ciężkiej pracy ale także na weekendowy wypad we dwoje. Modele TRV różnią sę od podstawowych modeli przede wsystkim przedłużoną płytą podwozia oraz najlepszym wyposażeniem. Oprócz wspomagania kierownicy - PS ze zmiennym efektem pojazd został wyposażony w felgi aluminiowe, wyciągarkę WARN, homologowany hak holowniczy. Może sie także poszczycić zaletmi płynącymi z wersji przedłużonej czyli tym, że można go szybko przekształcić w luksusowy pojazd dwumiejscowy, pojazd do ciężkiej pracy z tylnym bagażnikiem SpeedRack do przewożenia ładunków a także w pick up z paką ładunkową. Duży rozstaw osi zapewnia większą stabilność przy większej prędkości oraz pewność przy stromych zjazdach. Silnik Rodzaj silnika: czterosuwowy jednocylindrowy, SOHC, 4 zawory, EFI Pojemność: 695 ccm Średnica x skok tłoka: 102x85 mm Zapłon: CDI Chłodzenie: cieczą, wentylator elektryczny Układ napędowy Napęd: 2x4 / 4x4, przełączany elektrycznie Skrzynia biegów: automatyczna Duramatic, L/H/N/R, hamowanie silnikiem Blokada przedniego dyferencjału: tak, elektryczna Napęd osi: wał Kardana Podwozie Zawieszenie przednie: niezależne podwójne wahacze Zawieszenie tylne: niezależne podwójne wahacze ze stabilizatorem poprzecznym Zawieszenie przednie: amortyzatory hydrauliczne, pięciostopniowa regulacja napięcia wstępnego sprężyn Zawieszenie tylne: amortyzatory hydrauliczne, pięciostopniowa regulacja napięcia wstępnego sprężyn Skok zawieszenie P/T: 254 / 254 mm Hamulce przednie: 2x tarcze hydrauliczne Hamulce tylne: 1x tarczowe hydrauliczne Opony przednie: 25 x 8-12, Carlisle Badlands XTR Opony tylne: 25 x 10-12, Carlisle Badlands XTR Wymiary i waga Długość całkowita: 2489 mm Szerokość całkowita: 1207 mm Wysokość całkowita: 1278 mm Prześwit: 279 mm Rozstaw osi: 1473 mm Sucha masa: 359 kg Zbiornik paliwa: 20,1 l Pozostałe Moc holowania: 477 kg Wspomaganie kierownicy: tak, zmienne Prędkościomierz: analogowy / cyfrowy Dokumenty i certyfikaty Homologacja: dla dwóch osób Tablica rejestracyjna: w cenie Wyposażenie Wyposażenie w cenie: wspomaganie kierownicy, felgi aluminiowe, homologowany hak holowniczy, wyciągarka WARN RT 30, markowy wydech REMUS, przedni bagażnik SpeedRack, tylne siedzenie pasażera w systemie TRV, przedni bumper, opony Carlisle Badlands XTR  

LINHAI 300 4X4

LINHAI 300 4X4

Dane techniczne: Silnik: 4-suwowy, jednocylindrowy, chłodzony cieczą Pojemność: 352ccm Moc: 10,5kW Max wydajność: 19kW przy 7000 obr/min (off-road) Skrzynia: automatyczna przód/tył, CVT bezstopniowa Hamulec P/T: tarczowy / tarczowy Napęd: 2WD Opony P/T: 25x8-12" / 25x10-12" Zawieszenie P/T: McPhersony / podwójne wahacze Zbiornik paliwa: 14,5l Waga: 330kg Wymiary: 2105mm x 1140mm x 1270mm Rok produkcji: 2015 Wyposażenie: wyciągarka 3000lbs, hak, aluminiowe felgi, lampa tylna i kierunkowskazy LED, starter elektryczny, homologacja na 2 osoby Gwarancja: 2 lata Uwaga !!! Pojazd dostarczamy w pełni przygotowany do użytku po przeglądzie "0". Wraz z pojazdem otrzymają państwo komplet dokumentów do rejestracji (Faktura + wyciąg ze świadectwa homologacji + karta pojazdu + zaświadczenie że jesteśmy AUTORYZOWANYM DYSTRYBUTOREM). Dodatkowo instrukcja obsługi w języku polskim + karta gwarancyjna.

Cf Moto 550 EFI ze wspomaganiem

  CF MOTO C FORCE 550 EPS ze wspomaganiem i silnikiem z wtryskiem paliwa o moocy 40KM z homologacją, gotowy do rejestracji !!! - elektroniczny wtrysk paliwa EFI - wyciągarkę elektryczną sterowaną z kierownicy - oparcie dla pasażera - aluminiowe felgi 12" - amortyzatory olejowe z regulacją twardości - osłony rąk - udoskonalona automatyczna skrzynia biegów - sprawdzony silnik o mocy 40KM, który zdobył już uznanie na rynkach całego świata - elektroniczny wyświetlacz - nowy design - instrukcję obsługi w języku polskim - homologację na dwie osoby, klient płaci tylko za rejestrację Dane techniczne: - silnik: jednocylindrowy - typ silnika: czterosuwowy, SOHC, chłodzony cieczą - pojemnośc: 495 cc - max moment obrotowy 46 Nm/5800 obr/min - moc: 40 KM - zapłon - ECU - starter: elektryczny - skrzynia biegów - CVT/automat : L-reduktor, H-szosowy, N-neutralny, R-wsteczny, P-parking - przeniesienie napędu - 2/4 WD, blokada mostów - przełączane elektrycznie - zawieszenie przód/tył: podwójny wahacz z regulacją amortyzatorów - hamulce przód/tył: podwójne tarcze/ pojedyncza tarcza - felgi: aluminiowe 12-calowe - opony: przód-AT 25x8-12, tył-AT 25x10-12 - masa własna: 360 kg - prześwit: 270 mm - wymiary: długość: 2350 mm - szerokość: 1160 mm - wysokość: 1400 mm - kolory: pomarańczowy metalic , niebieski metalic ZWRACAMY PAŃSTWU UWAGĘ, ŻE POJAZD OFEROWANY PRZEZ NAS, PRODUKOWANY JEST NA RYNEK SKANDYNAWSKI, A DZIĘKI FIRMIE ATV SWEDEN, KTÓRA MA SWOJĄ FILIĘ W POLSCE, MOŻEMY OTRZYMAĆ PRODUKT, Z KTÓREGO KORZYSTAJĄ SZWEDZI, FINOWIE CZY NORWEGOWIE. WSZYSTKIE NASZE CF MOTO ALLROAD OBJĘTE SĄ 24 MIESIĘCZNĄ GWARANCJĄ IMPORTERA!  

Access 700 LT Long 4x4

Access 700 LT Long 4x4

PARAMETRY TECHNICZNE:   Silnik: 686 ccm, 4-suwowy, 4 zaworowy, 1 cylinder, rozdz. chl., SOHC, EFI Wysokość siedziska: 800 mm Stopień kompresji: 11,0:1 Prześwit: 300 mm Wydajności off-road: 37 kW / 5000 ot./min. Masa pojazdu: 355 kg Max. moment obrotowy: 55 Nm Zawieszenie z przodu: Niezależne podwójne ramię, amortyzatory olejowe Napęd na tył: 2WD/4WD, kardan Zawieszenie z tyłu: Niezależne podwójne ramię, amortyzatory olejowe Zapłon: 16-Bit ECU Hamulec przód: 2x hydrauliczne tarczowe Smarowanie: Olejowe, pompa oleju zapewnia cyrkulację Hamulec tył: 2x hydrauliczne tarczowe Przełożenia: Automatyczne C.V.T. - Bezstopniowa skrzynia biegów z biegiem wstecznym (L / H / N / R) Opony przód: AT 25 x 8-12 (MAXXIS) sześciowarstwowe Całkowita wysokość: 1252 mm Opony tył: AT 25 x 10-12 (MAXXIS) sześciowarstwowe Całkowita długość: 2220 mm Zbiornik paliwa: 21 litrów Całkowita szerokość: 1200 mm Homologacja: Dla 2 osób Rozstaw osi: 1440 mm Quad ACCESS MAX 700i 4x4 LT FOREST NOWOŚĆ 2014 Nowy użytkowy quad Access Motor Luksusowa podróż w dwie osoby, przyjemność z jazdy i pracy zawodowej, to wszystko jest możliwe poruszając się jednym pojazdem – ACCESS MOTOR MAX 700i FOREST w wersji dwumiejscowej jest już dostępny, posiada dłuższe podwozie i śmiało może rywalizować z innymi znanymi markami w tej kategorii. MAX 700 zaliczany jest do nowej generacji quadów użytkowych, a natychmiast po wprowadzeniu, zyskał znaczną popularność wśród użytkowników. Mocny silnik i wytrzymałe podwozie, doskonale nadaje się na przejażdżki w weekend, a także do ciężkiej pracy. Silnik Pojazd jest wyposażony w jednocylindrowy silnik 700i SOHC EFI. Posiada wiele zaawansowanych technologii i charakteryzuje się wyjątkowo niską masą, tylko 355 kg co daje doskonałe właściwości dynamiczne. Chłodzony cieczą, jednocylindrowy czterosuwowy silnik EFI ma dużą moc i wysoki moment obrotowy. Elektroniczny wtrysk paliwa Bosch z automatycznym czujnikiem położenia przepustnicy zapewnia najlepsze warunki do optymalnej mieszanki paliwowo-powietrznej i łagodny rozruch bez ssania oraz przy niskim zużyciu energii. Zaawansowane technologie, takie jak powłoka ceramiczna rolek zwiększa trwałość i poprawić rozpraszanie ciepła, kuty tłok jest mocny i lekki, a także ma zwiększoną odporność. Elastyczne mocowanie silnika znacznie redukuje wibracje i zapewnia przyjemną jazdę. Jest wyposażony w rozrusznik elektryczny Kolor: Czarny, biały    

LINHAI 400 4X4

LINHAI 400 4X4

SILNIK: Typ: czterosuwowy, chłodzony cieczą Układ: Jednocylindrowy, SOHC Pojemność silnika: 352ccm Stopień sprężania: 9,5:1 Moc maksymalna: 30 KM przy 6500 obr/min Moment obrotowy: 20 Nm przy 4500 obr/min Zasilanie: gaźnik Rozruch: elektryczny Akumulator: 12V Zapłon: CDI Przeniesienie napędu: automatyczne bezstopniowe pasowe CVT, wałem kardana napęd do przodu i do tyłu (na tylnie koła 2WD oraz przełożenie terenowe na extremalnie trudny teren 4L) PODWOZIE: Rama: stalowa rurowa Hamulce: Na wszystkich kołach tarczowe hydrauliczne Opony: przód 25×8-12, tył 25×10-12 WYMIARY I MASY: Długość: 2110mm Szerokość: 1140mm Wysokość: 1250mm Wysokość: 1220mm Rozstaw osi: 1265mm Masa pojazdu gotowego do jazdy: 340kg Dopuszczalna masa całkowita: 470kg Zbiornik paliwa: 13L Kolory nadwozia: czerwony, czarny, zielony  

LINHAI 500 4X4

LINHAI 500 4X4

CF MOTO X8 UTV

CF MOTO X8 UTV

PREMIERA 2013 ROKU DOSTĘPNY OD RĘKI !!!! PARAMETRY: Typ silnika 4-suwowy, 2 cylindry Pojemność cylindra (cc) 800 cm3 Średnica / skok 96 x 82 Kompresja 10:1 Max moment obrotowy 47 nm/5500 rpm Max moc 63 KM System chłodzenia ciecz System zapłonowy CDI Start elektryczny Skrzynia biegów / napęd automat / CVT 2 / 4 WD blokada mostów Zawieszenie przednie / tylne podwójne wahacze z regulacją amortyzatorów Hamulce przód / tył tarczowy Opony przód AT 12x6,0 Opony tył AT 12x7,5 Wymiary LxWxH (mm) 2630x1320x1800 Rozstaw osi (mm) 1960 Wysokość siedziska (mm) 350 Prześwit (mm) 240 Waga (kg) 450 Max obciążenie (kg) 600 Paliwo benzyna 95 Pojemność zbiornika 27l Prędkość maksymalna 140km/h KOLOR BIAŁO CZERWONY  

ACCESS 700

ACCESS 700

Nowy użytkowy quad Access Motor   ACCESS MAX 700i 4x4 jest następcą popularnych modeli MAX 4 i 5 jest w pełni przygotowany do efektywnego wejścia na scenę dużych pojazdów ATV. Jest to pierwszy duży pojazd terenowy MAX 700i 4x4 wyposażony w silnik z wtryskiem paliwa. Mocny, zaawansowany technologiczne silnik o wyjątkowo niskiej masie - waży zaledwie 305 kg, dzięki temu zapewnia ponadprzeciętne poruszanie się w terenie oraz bardzo dobrą zwrotność, docenisz go w najtrudniejszym terenie oraz na spokojnej drodze podczas wyprawy w pojedynkę lub z drugą osobą. Listę głównych zalet tego modelu uzupełnia atrakcyjny wygląd, trwała konstrukcja oraz wyjątkowo dobra jakość. Pojazd   Mocny, lekki, z napędem na cztery koła, z chłodzonym cieczą czterosuwowym jednocylindrowym silnikiem, w zupełności wystarczającą mocą oraz wysokim momentem z niską prędkością obrotową. Posiada elektroniczny wtrysk paliwa Bosch z automatycznym czujnikiem położenia przepustnicy, który zapewnia wszystkie warunki do optymalnej mieszanki paliwowo-powietrznej i łagodny rozruch bez ssania. Silnik wykonany został w zaawansowanej technologii, tak jak ceramiczna powierzchna cylindra dla lepszej trwałości i lepszego rozpraszania ciepła, posiada także silne i lekkie tłoki, a elastyczne mocowanie silnika zmniejsza wibracje i zapewnia przyjemną jazdę. Jest wyposażony w rozrusznik elektryczny. Napęd   Automatyczna skrzynia biegów CVT z biegiem wstecznym i możliwością hamowania silnikiem została uzupełniona w sprzęgło odśrodkowe, które utrzymuje pasek napędowy, usuwa napięcia i minimalizuje zużycie. Posiada elektrycznie przełączany napęd na tył lub napęd na wszystkie koła. Jest wyposażony w sterowaną elektrycznie blokadę przedniego dyferencjału 2WD, 4WD, a blokowany napęd 4WD pozwala na przezwyciężenie najtrudniejszych warunków terenowych. Posiada system Override do jazdy wstecz. Podwozie   Wysoką wydajność oraz doskonałą zwrotność zapewnia zoptymalizowana, lekka konstrukcja i najlepszy stosunek mocy w stosunku do masy w tej klasie. Posiada niezależne, pneumatyczne zawieszenie wszystkich kół. Pojazd jest wyposażony także w hydrauliczne hamulce tarczowe na wszystkich kołach, plecione, stalowe przewody hamulcowe Wave, co zapewnia wysoką skuteczność hamowania w każdych warunkach. Doskonałe właściwości jezdne wspomagane są także przez mały promień skrętu oraz wysoki, 30cm prześwit od podłoża. Dodatki i oświetlenie   Wielofunkcyjny wyświetlacz LCD zawiera cyfrowy prędkościomierz, analogowy obrotomierz, dzienny i ogólny licznik kilometrów ,licznik godzin, kontrolkę EFI, kontrolkę informującą o przekroczeniu prędkości, kontrolkę 4WD i blokady mechanizmu różnicowego oraz wskaźnik paliwa. Posiada także potężne podwójne reflektory, światła do jazdy dziennej LED oraz światła tylne i kierunkowskazy LED. Access MAX 700 jest dodatkowo wyposażony wsystem alarmowy zabezpieczający przed kradzieżą oraz gniazdo zasilania 12V. DANE TECHNICZNE :   Silnik: 686 cc, 4-suwowy, 4 zaworowy, 1 cylinder, rozdz. chl., SOHC, EFI Stopień sprężania: 11.0:1 Moc off-road: 37 kW / 5000 obr. / Min. Moment: 55 Nm Osie napędowe: 2WD/4WD, kardana Zapłon: ECU 16-bit Smarowanie: Kąpiel olejowa, pompa wysokiego ciśnienia oleju Skrzynia biegów: Automatyczna CVT - bezstopniowa skrzynia biegów z biegiem wstecznym (L / H / N / R) Całkowita wysokość: 1252 mm Długość całkowita: 2040 mm Szerokość: 1200 mm Rozstaw osi: 1260 mm Wysokość siedziska: 800 mm Prześwit: 300 mm Waga: 305 kg Zawieszenie przód: Niezależne podwójne wachacze, amortyzatory olejowe Zawieszenie tył: Niezależne podwójne wachacze, amortyzatory olejowe Hamulce z przodu: 2x hydrauliczne hamulce Tylne hamulce: 2x hydrauliczne hamulce Koła przód: AT 25 x 8-12 (MAXXIS) - sześciowarstwowe Koła tył: AT 25 x 10-12 (MAXXIS) - sześciowarstwowe Zbiornik paliwa: 21 litrów Homologacja: Dla 2 osób (SPZ w zestawie) Kolory: Czarny, biały  

ARCTIC CAT 550i PS H1 4x4 / 550i TRV PS H1 4x4

Opis quada Arctic Cat 550i PS H1 4x4 / 550i TRV PS H1 4x4 ARCTIC CAT 550i 550i H1 H1 PS i PS Modele TRV są oparte na podstawowym modelu H1 550i, dodatkowo posiada:  metaliczny lakier, felgi aluminiowe oraz elektryczne wspomaganie układu kierowniczego. ARCTIC CAT 550i H1 PS oferuje mocną konstrukcję, mocny silnik, wysoka niezawodność, elektronicznie sterowany  napęd 4x4  oraz blokadę dyferencjału i niezależne zawieszenie. Ale główną zaletą ARCTIC CAT 550i H1 PS jest niezwykły stosunek ceny do wartości. W bardzo atrakcyjnej cenie dostaniesz maszynę wyposażoną fabrycznie w unikalne akcesoria : niezawodna wyciągarka WARN 3000, tylny zaczep kulowy, bardzo wytrzymały przedni i tylny bagażnik, markowy tłumik REMUS  i wiele więcej. Wersja 550i H1 TRV PS oferuje jeszcze więcej miejsca dla pasażera, który ma teraz osobny podniesiony fotel dla pasażera z wygodnym oparciem i stałymi  rękojeściami , jak również wysoko podniesione podnóżki.  O 20 cm większy rozstaw osi w wersji TRVoferuje więcej miejsca dla kierowcy. Poszerzone podwozie także poprawia właściwości trakcyjne np. większą stabilność przy dużych prędkościach lub wjezdzanie na wzniesienie. Unikalny system demontażu fotela pasażera pozwala na szybkie jego zastąpienie przestronną tylną skrzynie ładunkową  z oryginalnych akcesoriów Arctic Cat. Solidne bagażniki stalowe Speedrack i zaczep kulowy umożliwiają szybkie dołączanie różnych urządzeń, jak  i innych akcesoriów roboczych. Można dołączyć przyczepy , kilka różnych typów pługów śnieżnych, kosiarki, rolnicze pługi i szereg innych akcesoriów roboczych.   >>> Ceny i zdjęcia akcesorii są podane w ARCTIC SHOP 550i PS H1 4x4 Cena z akcesoriami: Wspomaganie Aluminiowe felgi Przedni bagażnik Tylny bagażnik Markowy układ wydechowy Remus® Hak holowniczy (334 zł) Markowa wyciągarka WARN®RT30 (2737 zł)      38.989 zł (Brutto) TRV 550i PS H1 4x4x Cena z akcesoriami: Wspomaganie Aluminiowe felgi Przedni bagażnik Tylna przestrzeń TRV (box) (889 zł) Markowy układ wydechowy Remus® Hak holowniczy (334 zł) Markowa wyciągarka WARN®RT30 (2737 zł)      40.717 zł (Brutto) PARAMETRY TECHNICZNE: Pojemność: 545 ccm Typ silnika: 4-suwowy, 1-cylindrowy, SOHC / 4 wentyle Chłodzenie: Cieczą, chłodnica z wentylatorem Max. moc: 15 kW/7500 obr./min. (on-road) System napędu: 2WD / 4WD (elektryczne sterowanie) Blokada dyferenciału: System napędu (elektryczne sterowanie) Zapłon: C.D.I. Skrzynia biegów: Autom. dwustopniowa, bieg wsteczny Duramatic Zawieszenie przód/ tył: Podwójne A - wahacze, przepięcie – 5 stopni Napęd osi: Kardan Długość całkowita: 2180 mm / TRV 2390 mm Szerokość całkowita: 1240 mm Wysokość całkowita: 1290 mm Prześwit: 279 mm Zawieszenie przód / tył: 254 / 254 mm Rozstaw osi: 1280 mm Opony przednie / tylne: 25x8-12 / 25x10-12 Hamulce przednie / tylne: Hydrauliczne tarczowe / hydrauliczny tarczowy Prędkościomierz: Analogowy / cyfrowy Zbiornik paliwa: 21,6 litrów / TRV 20,1 litrów Paliwo: Natural 95 Masa własna: 341 kg Homologacja: Dla dwóch osób  

ARCTIC CAT 700 H1 PS EFI 4x4

ARCTIC CAT 700 H1 PS EFI 4x4

Opis quada Arctic Cat 700 H1 PS EFI 4x4 Kiedy to w 2006 roku Arctic Cat zaprezentował nowy model 650 H1, prekursora dzisiejszego modelu 700,  sześcsetpięćdziesiątka natychmiast stała się postrachem dla rywali w związku z szeregiem zwycięstw odniesionych w serii wyścigów World Powersports Association Quad Terrain Racing Series. Nowy silnik nie mógł się lepiej zaprezentować. Udowodnił,  że jest i w seryjnym wykonaniu  nie tylko niezawodny, ale i „Race Ready” ( przygotowany do wyścigów). Teraz ARCTIC CAT H1 EFI oferuje Państwu to najlepsze z 650 H1, ale jeszcze ze zwiększonym i  silniejszym silnikiem oraz elektrycznym wspomaganiem kierownicy. Z powodu jej wyjątkowej masywności, odporności i niezawodności niniejszy model 700 wybrała do swego ekwipunku Armia USA. NAPĘD: Benzynowy 1-cylindrowy silnik o pojemności 695 ccm z eletronicznym wtryskiem paliwa. Automatyczna dwustopniowa skrzynia biegów z biegiem wstecznym Duramatic zapewnia wyjątkową trakcję i płynność jazdy również przy gwałtownym dodaniu gazu. Moc przenosi się na koła za pomocą wału kardana z elektrycznie przełączanym napędem 2WD/4WD. Elektryczna blokada przedniego dyferencjału do jazdy w trudnym terenie. HAMULCE: Hydrauliczny system hamulcowy z markowymi opancerzonymi przewodami hamulcowymi SteelFlex o dużej wytrzymałości  Centralny hamulec nożny. Dźwignie na kierownicy oddzielne dla przedniego i tylnego hamulca. KOŁA: W podstawowym wyposażeniu niniejszy model posiada 12”Alufelgi oraz terenowe opony o rozmiarach: prze dnie – 25x 8-12, tylne – 25x 10-12. PODWOZIE: Do zalet niniejszego quada zalicza się największy prześwit w tej kategorii - 305 mm, a ten fakt w połączeniu z długością skoku niezależnego zawieszenia na przodzie i z tyłu -254 mm można szczególnie docenić w trudnym i zróżnicowanym terenie. Konstrukcja podwozia i jego osłony wspomagają samoczynne odprowadzanie błota. Elektryczne wspomaganie układu kierowniczego: W celu zmniejszenia zmęczenia, ograniczenia uderzeń kierownicy oraz zwiększenia precyzyjności jazdy wyposażono quada w nowe elektryczne wspomaganie układu kierowniczego ze zmiennym oddziaływaniem, które wpływa znacząco na sterowność pojazdu we wszystkich trybach 4 WD ze zamkniętą blokadą przedniego dyferencjału. Wspomaganie układu kierowniczego wspomaga quada siłą 50 Nm czyli trzykrotnie większą od oferty konkurencji! W rezultacie tego quad dysponuje bezkonkurencyjną sterownością przy niskich i wysokich prędkościach, w trudnym terenie czy też z pełnym ładunkiem. >>> Ceny i zdjęcia akcesorii są podane w ARCTIC CAT SHOP Cena z akcesoriami PREMIUM Packet: Maskująca grafika CAMOUFLAGE Wspomaganie Przedni bagażnik Tylny bagażnik Aluminiowe felgi Markowy układ wydechowy Remus® Hak holowniczy (334 zł) Przednia rama ochronna (1232 zł) Markowa wyciągarka WARN®3000 (2737 zł)      44 500 zł (Brutto) PARAMETRY TECHNICZNE: Pojemność: 695 ccm Typ silnika: 4-suwowy, 1-cylindrowy, SOHC / 4 wentyle Chłodzenie: Cieczą, chłodnica z wentylatorem Max. moc: 15 kW/7500 obr./min. (on-road) System napędu: 2WD / 4WD (elektryczne sterowanie) Blokada dyferenciału: System napędu (elektryczne sterowanie) Zapłon: C.D.I. Skrzynia biegów: Autom. dwustopniowa, bieg wsteczny Duramatic Zawieszenie przód/ tył: Podwójne A - wahacze, przepięcie – 5 stopni Napęd osi: Kardan Długość całkowita: 2180 mm Szerokość całkowita: 1240 mm Wysokość całkowita: 1290 mm Prześwit: 305 mm Zawieszenie przód / tył: 254 / 254 mm Rozstaw osi: 1280 mm Opony przednie / tylne: 25x8-12 / 25x10-12 Hamulce przednie / tylne: Hydrauliczne tarczowe / hydraulicky tarczowy Prędkościomierz: Analogowy / cyfrowy Zbiornik paliwa: 24,6 litrów Paliwo: Natural 95 Masa własna: 341 kg Homologacja: Dla dwóch osób

ARCTIC CAT PROWLER 1000 XTZ H2 EFI 4x4

Opis Arctic Cat PROWLER 1000 XTZ H2 EFI 4x4 (SIDE by SIDE) • Elektryczne wspomaganie sterowania ze zmiennym oddziaływaniem • Podnośna skrzynia ładunkowa o nośności 272 kg, wiele uchwytów do umocowywania • 14 - calowe koła aluminiowe • Chłodzony cieczą 2-cylindrowy silnik 951 ccm, SOHC, EFI • Siła pociągowa 682 kg   • Dysponujący  ogromną mocą, jeden z największych silników świata quadów, silnik z naszego legendarnego THUNDERCATU 1000, wyposażyliśmy w elektroniczny wtrysk paliwa, a następnie zamontowaliśmy go do wzmocnionego, przepracowanego, sportowo dostrojonego podwozia Prowlera. Tak właśnie powstał Prowler 1000i XTZ, najwszechstronniejszy  side by side na rynku - do praci i do rekreacji. Mieliśmy na czym budować, bo przecież Prowler XTZ jest zwycięzcą jednego z najbardziej brutalnych wyścigów kontynentu amerykańskiego  Baja 1000. Dlatego też model XTZ został wybrany w Ameryce jako Industry’ s Best Work and Play Champion – jako najbardziej wielofunkcyjny UTV na rynku. Elektryczne wspomaganie układu sterowania Co Państwo powiedzą na manipulację pojazdem z 272 kg na skrzyni ładunkowej, oraz z 680 kg na przyczepie? To nie jest żaden problem z nowym elektrycznym wspomaganiem sterowania. Wspomaganie układu sterowania Arctic Cat Assist EPS ze zmiennym oddziaływaniem ułatwia kierowanie nawet jeszcze przed nastartowaniem pojazdu. Wspomaganie znacząco wpływa na sterowność tego wyjątkowego pojazdu - obniża siłę konieczną do kierowania . Na drogach, w terenie, podczas jazdy przez najtrudniejsze przeszkody, przez wielkie kamienie, kłody, w głębokich mokradłach, w śniegu z pełnym załadunkeim, w trybie 4WD lub ze zamkniętą blokadą dyferencjału - wszędzie tam jest wykorzystywane wspomaganie o sile całych 50 Nm, czyli trzykrotnie większej niż oferuje konkurencja! Rezultatem jest łatwe kierowanie i bezkonkurencyjna sterowność w wysokich i niskich prędkościach, w trudnym terenie i z pełnym ładunkiem. Napęd: Nadzwyczajnie silny, wyprodukowany w Ameryce benzynowy, chłodzony cieczą, czterowentylowy silnik 1-walcowy o pojemności 545 ccm jest wyposażony w elektroniczny wtrysk paliwa. To zapewnia bezproblemowe startowanie i maksymalną moc niezaleleżnie od otaczającej temperatury i wysokości nad poziomem morza. Moc silnika jest następnie przenoszona przez dwustopniową całkowicie automatyczną skrzynię biegów Duramatic z biegiem wstecznym i zdolnością hamowania silnikiem na niezależnie zawieszone tylne koła. Napęd przedni jest elektrycznie przekładany (2WD/4WD) a do jazdy w najtrudniejszym terenie służy elektryczna blokada przedniego dyferencjału Atrakcyjne podświetlony czerwonym kolorem wyświetlacz LCD z czternastoma funkcjami czytelnie dostarcza kompletne informacje eksploatacjyne – analogowy prędkościomierz, cyfrowy obrotomierz/licznik motogodzin, licznik paliwa i dziennego przebiegu, wskaźnik włączonego przewodu, kontrolkę włączenia dyferencjału, wskaźnik włączonego napędu 2WD/4WD, kontrolkę świateł długich, stan akumulatora, temperatury silnika, ciśnienia oleju i inne dane. Do kolejnych zalet Prowlera 700 należy wielki zbiornik paliwowy - 31 litrów oraz wysoki prześwit - 254 mm do przeprawy w trudnym terenie. Wytrzymała podnożna skrzynia ładunkowa o nośności 272 kg, 14” Alufelgi, , hak holowniczy, lakier metaliczny, uchwyt do napojów w środkowej konsoli kabinowej, trzypunktwe pasy, wyciągarka WARN® 3000. PARAMETRY TECHNICZNE: Pojemność: 952 ccm Typ silnika: 4-suwowy, 2-cylindrowy V-TWIN, SOHC / 4 wentyle Chłodzenie: Cieczą, chłodnica z wentylatorem Max. moc: 15 kW/7500 obr./min. (on-road) System napędu: 2WD / 4WD (elektryczne sterowanie) Blokada dyferenciału: System napędu (elektryczne sterowanie) Zapłon: C.D.I. Skrzynia biegów: Autom. dwustopniowa, bieg wsteczny Duramatic Zawieszenie przód/ tył: Podwójne A - wahacze, przepięcie – 5 stopni Napęd osi: Kardan Długość całkowita: 3016 mm Szerokość całkowita: 1562 mm Wysokość całkowita: 2006 mm Prześwit: 254 mm Zawieszenie przód / tył: 432 / 457 mm Rozstaw osi: 1905 mm Opony przednie / tylne: 26x9-14 / 26x11-14 Hamulce przednie / tylne: Hydrauliczne tarczowe / hydraulicky tarczowy Prędkościomierz: Analogowy / cyfrowy Zbiornik paliwa: 24,6 litrów Paliwo: Natural 95 Masa własna: 596 kg Homologacja: Dla dwóch osób Tažná síla: 335 kg Vnitřní rozměry korby: 909x533x213 mm Nosnost korby: 272 kg  

ARCTIC CAT TBX 700 H1 PS EFI

ARCTIC CAT TBX 700 H1 PS EFI

Opis quada Arctic Cat TBX 700 H1 PS EFI "Pickup" Potrzebują Państwo wszechstronnego quada z wieloma funkcjami do wykonywania pracy? Chodzi Państwu o najlepszego na rynku quada z głównym przeznaczeniem do ciężkiej pracy? Wszystkie te wymagania spełnia Arctic Cat TBX 700 H1, masywny quad ze skrzynią ładunkową, efektywny pick-up terenowy, który odwiezie i dowiezie Państwa ładunek bez względu na jego ciężar. Całodzienna praca nie zmęczy ani Państwa ani quada, więc pod koniec dnia lub w weekend  mogą Państwo wyjechać również na miłą przejażdżkę z Arctic Catem TBX. Na wielką i masywną tylną skrzynię ładunkową nałożą Państwo aż 136 kg ładunku. Skrzynia jest podnoszona , tylną burtę  również można przychylić na dół w stylu pick-up. Pick-up posiada zintegrowane szyny do szybkiego i prostego montażu akcesorii. Po obu stronach skrzyni znajdą Państwo poręcze do jej przechylania i wystarczającą liczbę  uchwytów, bezpośrednio zabudowanych do skrzyni i ramy quada, w celu umocowywania taśm. Silny Arctic Cat TBX H1 ma służyć przede wszystkim do pracy, więc oprócz podnoszonej  skrzyni oferuje nieprzeciętną siłę pociągową - 476 kg, a co więcej, uwiezie jeszcze 45 kg na przednim bagażniku. Kolejne dwie przestrzenie bagażowe znajdą Państwo w tylnych błotnikach. Przedni system Speed Rack umożliwia szybki montaż i demontaż szeregu oryginalnych akcesorii Arctic Cat bez użycia narzędzi. W podstawowym wyposażeniu Arctic Cat TBX 700 H1 PS znajduje się markową wyciągarkę WARN 3000. W naszej ofercie znajdą Państwo duży wybór akcesorii, śnieżnych pługów, gąsienic  i innego wyposażenia. NAPĘD: Legendarny 1-cylindrowy , 4- suwowy silnik H1 firmy Arctic Cat o pojemności 686 ccm, skonstruowany i wyprodukowany w USA, spełni Państwa wymagania – wspaniałą siłę pociągową, wyjątkowe przyśpieszenie, wysoki moment obrotowy, niskie zużycie paliwa i również nadzwyczajną niezawodność. Czterozaworowy silnik, chłodzony cieczą, z przewodem SOHC  jest wyposażony w nowoczesny elektroniczny wtrysk paliwa EFI, który zapewnia możliwie maksymalną moc bez względu na aktualną temperaturę czy wysokość nad poziomem morza. Automatyczny, bezproblemowy dwustopniowy wariator Duramatic z biegiem wstecznym, umożliwia płynną jazdę bez konieczności przerzucania biegów, zapewnia wspaniałą trakcję i przy gwałtownym dodaniu gazu. Oprócz tego umożliwia hamowanie silnikiem podczas jazdy ze stromego terenu. Moc jest przenoszona na koła za pomocą wału kardana . Napęd jest przełączalny elektrycznie na tylne lub na wszystkie cztery koła ( 2WD/4WD), a do jazdy w najtrudniejszych warunkach jest jeszcze do dyspozycji elektryczna blokada przedniego dyferencjału. Elektroniczny sprzężony włącznik napędu 2WD/4WD/Difflock jest zupełnie nowo skonstruowany, ze zmodyfikowaną aretacją, znacznie upraszczający proces przekładania przedniego napędu i włączania blokady przedniego dyferencjału. HAMULCE: Efektywny hydrauliczny system hamulcowy z markowymi opancerzonymi przewodami SteelFlex. Centralny hamulec nożny. Dźwignie na kierownicy oddzielne dla przedniego  tylnego hamulca. KOŁA: W podstawowym wyposażeniu niniejszy model posiada  12”Alufelgi oraz opony terenowe o rozmiarach: przednie – 25x8-12, tylne – 25x 10-12. PODWOZIE: Do zalet tego quada zalicza się również wytrzymałe podwozie z kołami niezależnie zawieszonymi na masywnych podwójnych wahaczach, z nadzwyczajnie wysokim prześwitem - 305 mm, którą Państwo szczególnie docenią w trudnym terenie. Sprężyny mają 5 możliwości ustawienia przedpięcia, więc mogą Państwo idealnie przystosować podwozie do wielkości ładunku, terenu lub preferowanego stylu jazdy. SYSTEM ELEKTRYCZNY: Atrakcyjny wyświetlacz LCD z podświetleniem w czerwonym kolorze oraz czternastoma funkcjami czytelnie dostarcza kompletne informacje eksloatacyjne  a są to:  analogowy prędkościomierz cyfrowy obrotomierz/licznik motogodzin, licznik paliwa i licznik przebiegu dziennego , kontrolka włączonego dyferencjału, wskaźnik włączonego napędu 2WD/4WD, kontrolka świateł długich, stan akumulatora, temperatury silnika, ciśnienia oleju i inne dane. Elektryczne wspomaganie układu kierowniczego: W celu zmniejszenia zmęczenia, ograniczenia uderzeń kierownicy oraz zwiększenia precyzyjności jazdy wyposażono quada w nowe elektryczne wspomaganie układu kierowniczego ze zmiennym oddziaływaniem, które wpływa znacząco na sterowność pojazdu we wszystkich trybach 4 WD ze zamkniętą blokadą przedniego dyferencjału. Wspomaganie układu kierowniczego wspomaga quada siłą 50 Nm czyli trzykrotnie większą od oferty konkurencji! W rezultacie tego quad dysponuje bezkonkurencyjną sterownością przy niskich i wysokich prędkościach, w trudnym terenie czy też z pełnym ładunkiem. Cena z akcesoriami PREMIUM Packet: Wspomaganie Nowoczesny lakier metaliczny Przedni bagażnik Aluminiowe felgi Markowy układ wydechowy Remus® Korba składana tylna (3063 zł) Hak holowniczy (334 zł) Przednia rama ochronna (1232 zł) Markowa wyciągarka WARN®3000 (2737 zł)   49 000 zł (Brutto) PARAMETRY TECHNICZNE: Pojemność: 695 ccm Typ silnika: 4-suwowy, 1-cylindrowy, SOHC / 4 wentyle Chłodzenie: Cieczą, chłodnica z wentylatorem Max. moc: 15 kW/7500 obr./min. (on-road) System napędu: 2WD / 4WD (elektryczne sterowanie) Blokada dyferenciału: System napędu (elektryczne sterowanie) Zapłon: C.D.I. Skrzynia biegów: Autom. dwustopniowa, bieg wsteczny Duramatic Zawieszenie przód/ tył: Podwójne A - wahacze, przepięcie – 5 stopni Napęd osi: Kardan Długość całkowita: 2180 mm Szerokość całkowita: 1240 mm Wysokość całkowita: 1290 mm Prześwit: 305 mm Zawieszenie przód / tył: 254 / 254 mm Rozstaw osi: 1280 mm Opony przednie / tylne: 25x8-12 / 25x10-12 Hamulce przednie / tylne: Hydrauliczne tarczowe / hydraulicky tarczowy Prędkościomierz: Analogowy / cyfrowy Zbiornik paliwa: 24 litrów Paliwo: Natural 95 Masa własna: 359 kg Homologacja: Dla dwóch osób    

Quad TGB TARGET 600 iRS EFI

Quad TGB TARGET 600 iRS EFI

  Doskonały quad z duszą sportowca o genialnym wyglądzie i perfekcyjnym wykonaniu. Z lekkością pokonuje trudny teren dzięki niezależnemu zawieszeniu wszystkich kół, elektrycznie dołączanemu przedniemu napędowi (2x4/4x4) oraz elektrycznej blokadzie przedniego dyferencjału. Jest to wysoce uniwersalny pojazd nadający się do sportowych rajdów, terenowych wycieczek oraz ciężkiej pracy w trudnym terenie. Jego atrakcyjność podkreślają rasowe ponadczasowe kształty, rewelacyjne duże koła z aluminiowymi felgami oraz centralnie umieszczony wydech. Doskonały stosunek jakości do ceny quada. LCD wyświetlacz - Wielofunkcyjny cyfrowy wyświetlacz zapewnia wszystkie informacje operacyjne.Wyświetlacz zawiera cyfrowy prędkościomierz, obrotomierz, wskaźnik paliwa, całkowity i dzienny licznik kilometrów, zegar, licznik godzin, wskaźnik napędu 2WD lub 4WD, blokada dyferencjału. Bogate wyposażenie - TGB EFI IRS CEL 550 pozwala na zastosowanie szerokiej gamy wszechstronnego sprzętu roboczego, które można łatwo i szybko zainstalować. Wśród najczęściej używanych opcji są przyczepy, pługi śnieżne, kosiarki do trawy, gąsienice TJD, inne akcesoria do pracy. Jest homologowany. Dodatkowe zalety tego modelu to szeroka gama części serwisowych Parametry Techniczne Typ silnika 1 cylindrowe OHC, chłodzony woda. Typ siłownika Poziomy Pojemność silnika 503 ccm Zapłon C.D.I. Zawieszenie Niezależne - 4 koła Rozruch Elektryczny System EFI 38 mm difusor Blokada dyfyrencjału Elektryczny Maksymalna moc 14,1 kW/5500 ot./m. (ON-Road) Średnica x skok tłoka 92 x 75,6 mm Akumulator 12V / 10 Ah Skrzynia biegów C.V.T. - wariator Przednie hamulce Tarczowy Tylny hamulec Tarczowy Opona przód 25x8-12  MAXXIS Bighorn (185/88-12) Opona tył 25x10-12  MAXXIS Bighorn (270/60-12) Długość 2030 mm Szerokość 1250 mm Wysokość 1300 mm Prześwit 305 mm Masa pojazdu na sucho 364 kg Pojemność zbiornika paliwa 15 litrów Kolor biały, czarny Zalecany olej silnikowy MAXIMA ATV 10W40 (Made in USA)  

TGB BLADE 600 LT EFI IRS

TGB BLADE 600 LT EFI IRS

  W pełni wyposażony quad klasy średniej w doskonałej cenie w stosunku do jakości. Jest to najbardziej popularny pojazd ATV na rynku Polskim, Czeskim i Słowackim. Niezawodny, potężny czterosuwowy silnik, sztywna rama, napęd na wszystkie koła, niezależne zawieszenie, elektrycznie dołączany przedni napęd (2x4/4x4), elektryczna blokada przedniego dyferencjału, komfortowe zawieszenie, duża zwrotność i łatwość obsługi - to wszystko oferuje ten quad. Z powodzeniem zaspokaja to, czego naprawdę od niego oczekujesz. Teraz możesz po ciężkim dniu pracy wyruszyć w trudny teren, zrelaksować się sam lub z pasażerem. LCD wyświetlacz - Wielofunkcyjny cyfrowy wyświetlacz zapewnia wszystkie informacje operacyjne.Wyświetlacz zawiera cyfrowy prędkościomierz, obrotomierz, wskaźnik paliwa, całkowity i dzienny licznik kilometrów, zegar, licznik godzin, wskaźnik napędu 2WD lub 4WD, blokada dyferencjału. Akcesoria - TGB Blade550 IRS EFI 14 "pozwala na zastosowanie szerokiej gamy wszechstronnego sprzętu roboczego, które można łatwo i szybko zainstalować. Wśród najczęściej używanych opcji są przyczepy, pługi śnieżne, kosiarki do trawy, gąsienice TJD, inne akcesoria do pracy. Jest homologowany. Dodatkowe zalety tego modelu to szeroka gama części serwisowych. Parametry Techniczne Typ silnika 1 cylindrowe OHC, chłodzony woda. Typ siłownika Poziomy Pojemność silnika 503 ccm Zapłon C.D.I. Zawieszenie Niezależne - 4 koła Rozruch Elektryczny (+ ręczny) EFI system 38 mm difusor Blokada dyfyrencjału Elektryczny Maksymalna moc 14,7 kW/5500 ot./m. (ON-Road) Średnica x skok tłoka 92 x 75,6 mm Akumulator 12V / 10 Ah 120W Skrzynia biegów C.V.T. - wariator Przednie hamulce Tarczowy Tylny hamulec Tarczowy Opona przód AT 26x8-14  MAXXIS Bighorn Opona tył AT 26x10-14  MAXXIS Bighorn Długość 2155 mm / 2200 Szerokość 1235 mm Wysokość 1235 mm Prześwit 305 mm Masa pojazdu na sucho 364 kg Pojemność zbiornika paliwa 18 litrów Kolor biały, czarny, pomarańczowy Zalecany olej silnikowy MAXIMA ATV 10W40 (Made in USA)  

ARCTIC CAT PROWLER 700 HDX H1 EFI 4x4

Opis Arctic Cat PROWLER 700 HDX H1 4x4 (SIDE by SIDE) Zupełnie nowy Arctic Cat Prowler 700 HDX jest najbardziej pracowitym profesjonalnym UTV z rodziny Prowlerów. W tym celu został skonstruowany od podstaw. Wzmocniona sztywna rama z wydłużonym rozstawem osi o 250 mm daje Arctic Catowi Prowler 700 HDX suwerenne możliwości jazdy, nawet wtedy gdy na skrzynie ładunkowej wiozą Państwo ponad 450 kg a z tyłu jeszcze przyczepę z ciężarem 680 kg. Pewny i niezawodny Arctic Cat Prowler 700 HDX posiada jeszcze  więcej zalet w celu uprzyjemnienia Państwu pracy. Wydłużona zdejmowana skrzynia ładunkowa Nowo skonstruowana wydłużona skrzynia ładunkowa jest dostatecznie obszerna i szeroka w celu bezproblemowego przewiezienia na niej drewnianej palety lub wielkiej belki słomy. Skrzynia ładunkowa jest zdejmowana – można jej używać jako typowej skrzyni ładunkowej albo w ciągu kilku minut mogą Państwo odmontować wszystkie ściany boczne, w rezultacie czego powstanie powierzchnia do łatwego przewożenia obszernych i długich ładunków. Jedyne trzymiejscowe UTV na rynku Liczba miejsc należy do kolejnych atutów Prowlera 700 HDX. PROWLER HDX  jako jedyny na rynku jest skonstruowany w wersji trzymiejscowej. Kabina Powleru HDX została zmodyfikowana tak, aby na przednich, anatomicznie ukształtowanch siedzeniach  z trzypunktowymi pasami bezpieczeństwa i podziałem 40/20/40, wszyscy podróżni mieli zapewniony dostateczny komfort i bezpieczeństwo. Elektryczne wspomaganie kierownicy Manipulacja pojazdem z 272 kg na skrzyni ładunkowej, do tego jeszcze 680 kg na przyczepie? Daleczego nie? Z nowym elektrycznym wspomaganiem kierownicy  to nie jest żaden problem. Wspomaganie kierownicy Arctic Cat Assist EPS ze zmiennym oddziaływaniem ułatwia kierowanie jeszcze przed wystartowaniem  pojazdu. Wspomaganie sterowania wpływa znacząco na sterowność tego wyjątkowego pojazdu.  Na drogach, w terenie, podczas jazdy przez najtrudniejsze przeszkody, przez wielkie kamienie, kłody, w głębokim błocie , w śniegu z pełnym załadunkeim, w trybie 4WD lub z włączoną  blokadą dyferencjału - wszędzie tam jest wykorzystywane wspomaganie o sile 50 Nm, czyli trzykrotnie większej niż oferuje konkurencja! Rezultatem jest łatwe kierowanie z minimalnym zmęczeniem, które umożliwi Państwu lub Państwa pracownikom codzienną efektywną pracę. Komfort podczas jazdy zwiększa pięciopozycyjna kierownica i przemieszczenie drążku sterowania z pozycjami Low, High, Neutral, Parkowanie, bieg wsteczny na tablicę rozdzielczą. Napęd: Nadzwyczajnie silny, wyprodukowany w Ameryce benzynowy, chłodzony cieczą czterowentylowy silnik 1-walcowy o pojemności 545 ccm jest wyposażony w elektroniczny wtrysk paliwa. To zapewnia bezproblemowe startowanie i maksymalną moc niezależnie od otaczającej temperatury i wysokości nad poziomem morza.Moc silnika jest następnie przenoszona przez dwustopniową całkowicie automatyczną skrzynię biegów Duramatic z biegiem wstecznym i zdolnością hamowania silnikiem na niezależnie zawieszone tylne koła. Przedni napęd jest elektrycznie przełączalny (2WD/4WD) a do jazdy w najtrudniejszym terenie jest jeszcze do dyspozycji elektryczna blokada przedniego dyferencjału Podświetlony rudym kolorem wyświetlacz LCD z czternastoma funkcjami czytelnie dostarcza kompletne informacje eksploatacyjne – analogowy szybkościomierz, cyfrowy obrotomierz/licznik motogodzin, licznik paliwa i dziennego przebiegu, kontrolkę włączenia dyferencjału, wskaźnik włączonego napędu 2WD/4WD, kontrolkę świateł długich, stan akumulatoru, temperatury, ciśnienia oleju i inne dane. Do kolejny zalet Prowlera 700 Do  należy ogromna przestrzeń bagażowa w przedniej masce, wielki zbiornik paliwowy - 31 litrów i wysoki prześwit 254 mm, wszystko w celu przeprawy w trudnym terenie. Wyposażenie objęte ceną: wytrzymała podnośna skrzynia ładunkowa o nośności 455 kg, 14” Alufelgi, lakier metaliczny, uchwyt do napojów w środkowej konsoli kabinowej, trzypunktwe pasy, hak holowniczy. Cena z akcesoriami: 60.556 zł (Brutto) PARAMETRY TECHNICZNE: Pojemność: 695 ccm Typ silnika: 4-suwowy, 1-cylindrowy, SOHC / 4 wentyle Chłodzenie: Cieczą, chłodnica z wentylatorem Max. moc: 15 kW/7500 obr./min. (on-road) System napędu: 2WD / 4WD (elektryczne sterowanie) Blokada dyferenciału: System napędu (elektryczne sterowanie) Zapłon: C.D.I. Skrzynia biegów: Autom. dwustopniowa, bieg wsteczny Duramatic Zawieszenie przód/ tył: Podwójne A - wahacze, przepięcie – 5 stopni Napęd osi: Kardan Długość całkowita: 3277 mm Szerokość całkowita: 1524 mm Wysokość całkowita: 2006 mm Prześwit: 254 mm Zawieszenie przód / tył: 254 / 254 mm Rozstaw osi: 1905 mm Opony przednie / tylne: 26x9-14 / 26x11-14 Hamulce przednie / tylne: Hydrauliczne tarczowe / hydraulicky tarczowy Prędkościomierz: Analogowy / cyfrowy Zbiornik paliwa: 31 litrów Paliwo: Natural 95 Masa własna: 619 kg Homologacja: Dla 3 osób  

ARCTIC CAT WILDCAT 1000 H2 EFI PS 4x4 Homologacja

Opis Arctic Cat WILDCAT 1000 H2 EFI 4x4 (SIDE by SIDE) - Homologacja Dobrze wiemy, co będą Państwo wyczyniać z Wildcatem, dlatego też jego cały spód jest w pełni chroniony osłonami ze szczególnie wytrzymałego materiału HDPE   Silnik 1000 H.O. Silnik 1000 H.O., wyprodukowany w naszej fabryce silników w St. Cloud w Minnesocie, przedstawia najsilniejszą jednostkę napędową w kategorii sportowych UTV. Chociaż ten litrowy V-Twin z czterozaworową  techniką i elektronicznym wtryskiem paliwa zdał już egzamin na Prowlerech XTZ, jeszcze celowo dla Wildcata został starannie dostrojony do większej mocy i wyższego momentu obrotowego w celu uzyskania wyraźnej akceleracji. Elektroniczny wtrysk paliwa zapewnia bezproblemowe startowanie i optymalną moc niezależne od temperatury i wysokości nad poziomem morza.Ogromna moc silnika jest następnie przenoszona na dwustopniową, w pełni automatyczną przekładnię Duramatic  z biegiem wstecznym i zdolnością hamowania silnikiem, a następnie na niezależnie zawieszone tylne koła. Napęd przedni jest dołączany  elektrycznie ( 2WD/4WD), a do jazdy w najtrudniejszym terenie szczególnie przydaje się elektryczna blokada przedniego mechanizmu różnicowego. W celu ochrony przed gwałtownymi uderzeniami, na przykład podczas dochamowań, do całego systemu napędowego został wprowadzony Spike Load Dampener (SLD), który umożliwia milisekundowe prześlizgnięcie się wałków  w Elektryczne wspomaganie układu kierowania Aby zmniejszyć zmęczenie, stłumić uderzenia kierownicy i zwiększyć precyzję jazdy Wildcata wyposażono w nowy elektryczne wspomaganie kierowania z oddziaływaniem zmiennym, który wpływa znacząco na sterowność tego wyjątkowego pojazdu we wszystkich trybach, włącznie trybu 4WD z zamkniętą blokadą przedniego dyferencjału. Hi-Tech przyrządy elektryczne Wildcat wchodzi na rynek wyposażony w atrakcyjne przednie reflektory na bazie Hi-Tech LED technologii, która potrafi zmienić noc w dzień.Technologią LED mogą się również pochwalić światła tylne. Atrakcyjny LCD wyświetlacz z podświetleniem w czerwonym kolorze oraz 14 funkcjami czytelnie dostarcza kompletnych informacji eksploatacyjnych,  a są to:  analogowy szybkościomierz, cyfrowy obrotomierz/licznik motogodzin, licznik paliwa i licznik przebiegu dziennego,  kontrolka załączenia dyferencjału, wskaźnik załączonego napędu 2WD/4WD, kontrolka świateł długich, stan baterii, ciepła, ciśnienia oleju i inne dane. Do kolejnych zalet Wildcata należą: pięć stopni regulacji kierownicy, zbiornik paliwa powiększony do 33 litrów, tylna skrzynia ładunkowa o nośności do 136kg    ( nawiasem mówiąc, to jest największa nośność w tej kategorii), gniazdko 12 V w środkowej konsoli do GS nawigacji lub ładowarki telefonu komórkowego oraz wysoki prześwit -330mm - sprzyjający maksymalnej przeprawie w trudnym terenie. Wyposażenie i akcesoria objęte ceną: Wytrzymała skrzyń ładunkowa o nośności do 136 kg, wspomaganie układu kierowniczego, amortyzator układu sterowniczego, lakier metaliczny, aluminiowe koła, drzwi,  amortyzatory Waker Evans z możliwością nastawienia, światła LED, 14”alufelgi, uchwyt do napojów w środkowej konsoli kabinowej, trzypunktowe pasy. Przewidywana cena włącznie akcesorii i kosztów rejestracji:   88 900 zł (Brutto) PARAMETRY TECHNICZNE: Pojemność: 951 ccm Typ silnika: 4-suwowy, 2-cylindrowy V-TWIN, SOHC / 4 wentyle Chłodzenie: Cieczą, chłodnica z wentylatorem Max. moc: 15 kW/7500 obr./min. (on-road) System napędu: 2WD / 4WD (elektryczne sterowanie) Blokada dyferenciału: System napędu (elektryczne sterowanie) Zapłon: C.D.I. Skrzynia biegów: Autom. dwustopniowa, bieg wsteczny Duramatic Zawieszenie przód/ tył: Podwójne A - wahacze, przepięcie – 5 stopni Napęd osi: Kardan Długość całkowita: 3048 mm Szerokość całkowita: 1626 mm Wysokość całkowita: 1670 mm Prześwit: 330 mm Zawieszenie przód / tył: 432 / 457 mm Rozstaw osi: 2413 mm Opony przednie / tylne: 26x9-R14 / 26x11-R14 Hamulce przednie / tylne: Hydrauliczne tarczowe / hydrauliczne tarczowe Prędkościomierz: Analogowy / cyfrowy Zbiornik paliwa: 33,3 litrów Paliwo: Natural 95 Masa własna: 592 kg Homologacja: Dla dwóch osób    

ARCTIC CAT 700 H2 DIESEL TRV 4x4 3in1

Opis quada Arctic Cat 700 H2 DIESEL TRV 4x4 3in1 Ten model quada umie dotrzymać narzucone tempo pracy, ale oprócz tego co by Państwo powiedzieli na przejażdżkę po pracy? Proszę się nie bać, paliwa tak szybko nie zabraknie, Arctic Cat 700 Diesel EGR TRV ma silne serce diesel-a, dwucylindrowe z elektronicznym wtryskiem paliwa. Szczyci się niesamowicie niskim zużyciem paliwa.  Moment obrotowy posyła do automatycznego wariatora Duramatic z redukcją, biegiem wstecznym i zdolnością hamowania silnikiem. Silnik diesla może się wydawać rarytasem, ale rozum głosuje na niego. Jest niezawodny i wyjątkowo ekonomiczny w eksploatacji. Ten fakt w powiązaniu z dużym zbiornikiem paliwa zapewnia wyjątkowo duże spektrum wykorzystania. Jednocześnie jest wspaniałym pomocnikem w ogrodzie czy w gospodarstwie, tam gdzie potrzeba dowieźć drewno, ciągnąć ciężary, w lecie przyczepić kosiarkę a w zimie pług śnieżny. Natomiast w czasie weekendów docenią Państwo wygodne, wydłużone podwozie i system TRV 3w1, umożliwiający szybkie wyjęcię siedzenie  drugiego pasażera i wymienienie go na obszerny kufer bagażowy lub za wielki bagażnik z oferty oryginalnych akcesorii. NAPĘD: Diesel  dwucylindrowy silnik o pojemności 686 ccm z elektronicznym wtryskiem paliwa. Automatyczna skrzynia biegów z biegiem wstecznym Duramatic zapewnia wyjątkową trakcję i płynność jazdy również przy gwałtownym dodaniu gazu.Moc jest przenoszona na koła za pomocą wału kardana z elektrycznie przełączanym napędem 2WD/4WD. Elektryczna blokada dyferencjału do jazdy w trudnym terenie. HAMULCE: Efektywny hydrauliczny system hamulcowy z markowymi opancerzonymi przewodami SteelFlex. Centralny hamulec nożny. Dźwignie na kierownicy oddzielne dla przedniego  i tylnego hamulca. KOŁA: W podstawowym wyposażeniu niniejszy model posiada 12”Alufelgi oraz opony terenowe o rozmiarach: przednie – 25x8-12, tylne – 25x 10-12. PODWOZIE: Do zalet niniejszego quada zalicza się  największy prześwit w tej kategorii, 254 mm, a ten fakt w połączeniu z długością skoku niezależnego zawieszenia na przodzie i z tyłu 203 mm jest szczególnie przydatny  w trudnym  terenie. Konstrukcja podwozia z osłonami wspomaga jego samoczynne odprowadzanie błota. Cena z akcesoriami: Przedni bagażnik Tylny bagażnik Hak holowniczy (334 zł) Przednia rama ochronna (1232 zł) Markowa wyciągarka WARN®3000 (2737 zł)   49 700 zł (Brutto)   PARAMETRY TECHNICZNE: Pojemność: 686 ccm Typ silnika: DIESEL - 4-suwowy, 2-cylindrowy, SOHC / 2 wentyle Chłodzenie: Cieczą, chłodnica z wentylatorem Max. moc: 12,9 kW (już od 2250 ot./min.) System napędu: 2WD / 4WD (elektryczne sterowanie) Blokada dyferenciału: System napędu (elektryczne sterowanie) Zapłon: C.D.I. Skrzynia biegów: Autom. dwustopniowa, bieg wsteczny Duramatic Zawieszenie przód/ tył: Podwójne A - wahacze, przepięcie – 5 stopni Napęd osi: Kardan Długość całkowita: 2390 mm Szerokość całkowita: 1240 mm Wysokość całkowita: 1290 mm Prześwit: 280 mm Zawieszenie przód / tył: 254 / 254 mm Rozstaw osi: 1480 mm Opony przednie / tylne: 25x8-12 / 25x10-12 Hamulce przednie / tylne: Hydrauliczne tarczowe / hydraulicky tarczowy Prędkościomierz: Analogowy / cyfrowy Zbiornik paliwa: 20,8 litrów Paliwo: Natural 95 Masa własna: 398 kg Homologacja: Dla dwóch osób  

ARCTIC CAT 700 H1 EFI 4x4  Special Edition

Opis quada Arctic Cat 700 H1 EFI 4x4 SE ARCTIC CAT 700i H1 SE jest następcą 650 H1, model, zaraz po wprowadzeniu na rynek w 2006 stał się zwycięzca Powersports Światowego Stowarzyszenia Terrain Quad, ARCTIC CAT 700i H1 SE charakteryzuje się bardzo mocnym silnikiem EFI, mocna konstrukcja, wysoka niezawodność, elektronicznie sterowany napęd 4x4 i  blokada dyferencjału, niezależne zawieszenie .Wyjątkowa trwałości,  konstrukcji i wyjątkowa niezawodność spowodowały że ARCTICa CATa 700 wybrano do służby w armii USA i wojsk innych państw. W bardzo atrakcyjnej cenie dostaniesz maszynę wyposażoną fabrycznie w unikalne akcesoria :niezawodna wyciągarka WARN 3000, tylny zaczep kulowy, bardzo wytrzymały przedni i tylny bagażnik, markowy tłumik REMUS aluminiowe obręcze kół zaprojektowane przez i wiele więcej. Solidne bagażniki stalowe Speedrack i zaczep kulowy umożliwiają szybkie dołączanie różnych urządzeń, jak  i innych akcesoriów roboczych. Można dołączyć przyczepy , kilka różnych typów pługów śnieżnych, kosiarki, rolnicze pługi i szereg innych akcesoriów roboczych. >>> Ceny i zdjęcia akcesorii są podane w ARCTIC CAT SHOP Cena z akcesoriami: Bumper Przedni bagażnik Tylny bagażnik Aluminiowe felgi Markowy układ wydechowy Remus® Hak holowniczy (334 zł) Markowa wyciągarka WARN®3000 (2737 zł)      36 100 zł (Brutto)   PARAMETRY TECHNICZNE: Pojemność: 695 ccm Typ silnika: 4-suwowy, 1-cylindrowy, SOHC / 4 wentyle Chłodzenie: Cieczą, chłodnica z wentylatorem Max. moc: 15 kW/7500 obr./min. (on-road) System napędu: 2WD / 4WD (elektryczne sterowanie) Blokada dyferenciału: System napędu (elektryczne sterowanie) Zapłon: C.D.I. Skrzynia biegów: Autom. dwustopniowa, bieg wsteczny Duramatic Zawieszenie przód/ tył: Podwójne A - wahacze, przepięcie – 5 stopni Napęd osi: Kardan Długość całkowita: 2180 mm Szerokość całkowita: 1240 mm Wysokość całkowita: 1290 mm Prześwit: 305 mm Zawieszenie przód / tył: 254 / 254 mm Rozstaw osi: 1280 mm Opony przednie / tylne: 25x8-12 / 25x10-12 Hamulce przednie / tylne: Hydrauliczne tarczowe / hydraulicky tarczowy Prędkościomierz: Analogowy / cyfrowy Zbiornik paliwa: 24,6 litrów Paliwo: Natural 95 Masa własna: 341 kg Homologacja: Dla dwóch osób  

ARCTIC CAT 550 PS H1 EFI 4x4

ARCTIC CAT 550 PS H1 EFI 4x4

Opis quada Arctic Cat 550 PS H1 EFI 4x4 Podstawowy model ARCTIC CAT, 550i H1  cechuje : wytrzymała konstrukcja, mocny silnik, wysoka niezawodność, elektronicznie wybierany napęd 4x4, elektryczna blokada mechanizmu różnicowego, niezależne zawieszenie. Dzięki tym funkcjom ARCTIC CAT 550i H1 jest najlepiej wyposażonym pojazdem ATV przygotowanym do jazdy rekreacyjnej jak również do ciężkiej pracy, nawet w bardzo trudnym terenie. Ale główną zaletą Arctic Cat 550i H1 jest niezwykły stosunek ceny do wartości. W bardzo atrakcyjnej cenie dostaniesz maszynę wyposażoną fabrycznie w unikalne akcesoria : niezawodna wyciągarka WARN 3000, tylny zaczep kulowy, bardzo wytrzymały przedni i tylny bagażnik, markowy tłumik REMUS  i wiele więcej. Wersja 550i H1 TRV oferuje jeszcze więcej miejsca dla pasażera, który ma teraz osobny podniesiony fotel dla pasażera z wygodnym oparciem i stałymi  rękojeściami , jak również wysoko podniesione podnóżki.  O 20 cm większy rozstaw osi w wersji TRVoferuje więcej miejsca dla kierowcy. Poszerzone podwozie także poprawia właściwości trakcyjne np. większą stabilność przy dużych prędkościach lub wjezdzanie na wzniesienie. Unikalny system demontażu fotela pasażera pozwala na szybkie jego zastąpienie przestronną tylną skrzynie ładunkową  z oryginalnych akcesoriów Arctic Cat. Solidne bagażniki stalowe Speedrack i zaczep kulowy umożliwiają szybkie dołączanie różnych urządzeń, jak  i innych akcesoriów roboczych. Można dołączyć przyczepy , kilka różnych typów pługów śnieżnych, kosiarki, rolnicze pługi i szereg innych akcesoriów roboczych.   >>> Ceny i zdjęcia akcesorii są podane w ARCTIC SHOP 550i H1 4x4 Cena z akcesoriami: Przedni bagażnik Tylny bagażnik Markowy układ wydechowy Remus® Hak holowniczy (334 zł) Markowa wyciągarka WARN®RT30 (2737 zł)   33 500 zł (Brutto) TRV 550i H1 4x4x Cena z akcesoriami: Przedni bagażnik Tylna przestrzeń TRV (box) (889 zł) Markowy układ wydechowy Remus® Hak holowniczy (334 zł) Markowa wyciągarka WARN®RT30 (2737 zł)   35 900 zł (Brutto) PARAMETRY TECHNICZNE: Pojemność: 545 ccm Typ silnika: 4-suwowy, 1-cylindrowy, SOHC / 4 wentyle Chłodzenie: Cieczą, chłodnica z wentylatorem Max. moc: 15 kW/7500 obr./min. (on-road) System napędu: 2WD / 4WD (elektryczne sterowanie) Blokada dyferenciału: System napędu (elektryczne sterowanie) Zapłon: C.D.I. Skrzynia biegów: Autom. dwustopniowa, bieg wsteczny Duramatic Zawieszenie przód/ tył: Podwójne A - wahacze, przepięcie – 5 stopni Napęd osi: Kardan Długość całkowita: 2180 mm / TRV 2390 mm Szerokość całkowita: 1240 mm Wysokość całkowita: 1290 mm Prześwit: 279 mm Zawieszenie przód / tył: 254 / 254 mm Rozstaw osi: 1280 mm Opony przednie / tylne: 25x8-12 / 25x10-12 Hamulce przednie / tylne: Hydrauliczne tarczowe / hydrauliczny tarczowy Prędkościomierz: Analogowy / cyfrowy Zbiornik paliwa: 21,6 litrów / TRV 20,1 litrów Paliwo: Natural 95 Masa własna: 341 kg Homologacja: Dla dwóch osób  

CF MOTO X8 wspomaganie kierownicy

CF MOTO X8 wspomaganie kierownicy

PREMIERA CF MOTO X8 TERRALANDER !!! Informujemy z przyjemnością, że w naszej ofercie w roku 2012 pojawi się nowy model quada, i to jaki - CF MOTO X8 TERRALANDER !!! MOC 64 KM