katalog produktów

QUADY
Arctic Cat 400 Alterra

Arctic Cat 400 Alterra

Cf Moto 520

Cf Moto 520

Nowość na 2015 moc 35 km wtrysk paliwa , długa wersja . Zapraszamy do salonu !

linhai 300 4x4

linhai 300 4x4

Dostępne modele : Linhai 300 2x4 cena 15900 pln Linhai 300 4x4 cena 16900 pln Linhai 400 4x4 cena 18900 pln Linhai 500 4x4 cena 19900 pln  

LINHAI 300 4X4

LINHAI 300 4X4

Dane techniczne: Silnik: 4-suwowy, jednocylindrowy, chłodzony cieczą Pojemność: 352ccm Moc: 10,5kW Max wydajność: 19kW przy 7000 obr/min (off-road) Skrzynia: automatyczna przód/tył, CVT bezstopniowa Hamulec P/T: tarczowy / tarczowy Napęd: 2WD Opony P/T: 25x8-12" / 25x10-12" Zawieszenie P/T: McPhersony / podwójne wahacze Zbiornik paliwa: 14,5l Waga: 330kg Wymiary: 2105mm x 1140mm x 1270mm Rok produkcji: 2015 Wyposażenie: wyciągarka 3000lbs, hak, aluminiowe felgi, lampa tylna i kierunkowskazy LED, starter elektryczny, homologacja na 2 osoby Gwarancja: 2 lata Uwaga !!! Pojazd dostarczamy w pełni przygotowany do użytku po przeglądzie "0". Wraz z pojazdem otrzymają państwo komplet dokumentów do rejestracji (Faktura + wyciąg ze świadectwa homologacji + karta pojazdu + zaświadczenie że jesteśmy AUTORYZOWANYM DYSTRYBUTOREM). Dodatkowo instrukcja obsługi w języku polskim + karta gwarancyjna.

Cf Moto 550 EFI ze wspomaganiem

  CF MOTO C FORCE 550 EPS ze wspomaganiem i silnikiem z wtryskiem paliwa o moocy 40KM z homologacją, gotowy do rejestracji !!! - elektroniczny wtrysk paliwa EFI - wyciągarkę elektryczną sterowaną z kierownicy - oparcie dla pasażera - aluminiowe felgi 12" - amortyzatory olejowe z regulacją twardości - osłony rąk - udoskonalona automatyczna skrzynia biegów - sprawdzony silnik o mocy 40KM, który zdobył już uznanie na rynkach całego świata - elektroniczny wyświetlacz - nowy design - instrukcję obsługi w języku polskim - homologację na dwie osoby, klient płaci tylko za rejestrację Dane techniczne: - silnik: jednocylindrowy - typ silnika: czterosuwowy, SOHC, chłodzony cieczą - pojemnośc: 495 cc - max moment obrotowy 46 Nm/5800 obr/min - moc: 40 KM - zapłon - ECU - starter: elektryczny - skrzynia biegów - CVT/automat : L-reduktor, H-szosowy, N-neutralny, R-wsteczny, P-parking - przeniesienie napędu - 2/4 WD, blokada mostów - przełączane elektrycznie - zawieszenie przód/tył: podwójny wahacz z regulacją amortyzatorów - hamulce przód/tył: podwójne tarcze/ pojedyncza tarcza - felgi: aluminiowe 12-calowe - opony: przód-AT 25x8-12, tył-AT 25x10-12 - masa własna: 360 kg - prześwit: 270 mm - wymiary: długość: 2350 mm - szerokość: 1160 mm - wysokość: 1400 mm - kolory: pomarańczowy metalic , niebieski metalic ZWRACAMY PAŃSTWU UWAGĘ, ŻE POJAZD OFEROWANY PRZEZ NAS, PRODUKOWANY JEST NA RYNEK SKANDYNAWSKI, A DZIĘKI FIRMIE ATV SWEDEN, KTÓRA MA SWOJĄ FILIĘ W POLSCE, MOŻEMY OTRZYMAĆ PRODUKT, Z KTÓREGO KORZYSTAJĄ SZWEDZI, FINOWIE CZY NORWEGOWIE. WSZYSTKIE NASZE CF MOTO ALLROAD OBJĘTE SĄ 24 MIESIĘCZNĄ GWARANCJĄ IMPORTERA!  

Access 650 LT Long 4x4

Access 650 LT Long 4x4

Silnik Typ silnika: czterosuwowy jednocylindrowy, SOHC, 4 zawory, EFI Pojemność: 608 ccm Max. moc: 32,6 kW (off road) Kompresja: 11,0:1 Zapłon: CDI Chłodzenie: cieczą, wentylator elektryczny Układ napędowy Napęd: 2x4 / 4x4, przełączany elektrycznie Skrzynia biegów: automatyczna C.V.T. - bezstopniowa skrzynia L/H/N/R z biegiem wstecz, hamowanie silnikiem Przeniesienie napędu dwa dyferencjały Napęd: wał Kardana Podwozie Zawieszenie przód: niezależne podwójne wahacze Zawieszenie tył: niezależne podwójne wahacze ze stabilizatorem poprzecznym Amortyzatory przód: amortyzatory hydrauliczne, pięciostopniowa regulacja sprężyn Amortyzatory tył: amortyzatoruy hydrauliczne, pięciostopniowa regulacja sprężyn Skok zawieszenia P/T: 254/254 mm Hamulce przód: 2x tarcze hydrauliczne Hamulce tył: 2x tarcze hydrauliczne Opony przód: AT 25 x 8-12 Opony tył: AT 25 x 10-12 Rozmiary i waga Długość całkowita: 2250 mm Szerokość całkowita: 1200 mm Wysokość całkowita: 1495 mm Prześwit: 300 mm Rozstaw osi: 1440 mm Sucha masa: 362 kg Pojemność zbiornika paliwa: 21 l Inne Prędkościomierz / obrotomierz: analogowy / cyfrowy Homologacja Homologacja: tak Inne Uwaga: Zdjęcia i ilustracje nie muszą odpowiadać specyfikacji modeli pojazdów Access na rynku polskim. Importer zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji.

LINHAI 400 4X4

LINHAI 400 4X4

SILNIK: Typ: czterosuwowy, chłodzony cieczą Układ: Jednocylindrowy, SOHC Pojemność silnika: 352ccm Stopień sprężania: 9,5:1 Moc maksymalna: 30 KM przy 6500 obr/min Moment obrotowy: 20 Nm przy 4500 obr/min Zasilanie: gaźnik Rozruch: elektryczny Akumulator: 12V Zapłon: CDI Przeniesienie napędu: automatyczne bezstopniowe pasowe CVT, wałem kardana napęd do przodu i do tyłu (na tylnie koła 2WD oraz przełożenie terenowe na extremalnie trudny teren 4L) PODWOZIE: Rama: stalowa rurowa Hamulce: Na wszystkich kołach tarczowe hydrauliczne Opony: przód 25×8-12, tył 25×10-12 WYMIARY I MASY: Długość: 2110mm Szerokość: 1140mm Wysokość: 1250mm Wysokość: 1220mm Rozstaw osi: 1265mm Masa pojazdu gotowego do jazdy: 340kg Dopuszczalna masa całkowita: 470kg Zbiornik paliwa: 13L Kolory nadwozia: czerwony, czarny, zielony  

LINHAI 500 4X4

LINHAI 500 4X4

CF MOTO Z8 UTV EPS

CF MOTO Z8 UTV EPS

PREMIERA 2013 ROKU DOSTĘPNY OD RĘKI !!!! PARAMETRY: Typ silnika 4-suwowy, 2 cylindry Pojemność cylindra (cc) 800 cm3 Średnica / skok 96 x 82 Kompresja 10:1 Max moment obrotowy 47 nm/5500 rpm Max moc 63 KM System chłodzenia ciecz System zapłonowy CDI Start elektryczny Skrzynia biegów / napęd automat / CVT 2 / 4 WD blokada mostów Zawieszenie przednie / tylne podwójne wahacze z regulacją amortyzatorów Hamulce przód / tył tarczowy Opony przód AT 12x6,0 Opony tył AT 12x7,5 Wymiary LxWxH (mm) 2630x1320x1800 Rozstaw osi (mm) 1960 Wysokość siedziska (mm) 350 Prześwit (mm) 240 Waga (kg) 450 Max obciążenie (kg) 600 Paliwo benzyna 95 Pojemność zbiornika 27l Prędkość maksymalna 140km/h KOLOR BIAŁO CZERWONY  

ACCESS 800

ACCESS 800

Najmocniejszy silnik w swojej klasie Silnik w modelu MAX 800 EFI nie tylko jest najpotężniejszy wśród pojazdów marki Access, ale także jest jednym z największych wśród silników jedocylindrowych na rynku. Czterosuwowy, jednocylindrowy motor o pojemności 781 ccm może poszczycić się zapasem mocy, wysokim momentem obrotowym oraz dużą siłą uciągu. Optymalny skład mieszanki paliwowej zapewnia bezproblemowy start w niskich temperaturach, dzięki elektronicznemu wtryskowi paliwa Bosch. Napęd 2WD/4WD z blokadą dyferencjału Elektrycznie przełączany napęd 2x4/4x4 z elektryczną blokadą dyferencjału pozwala na wyjście z trudnej sytuacji napodkanej podczas podróży. Przenoszenie napędu zapewnia automatyczna skrzynia biegów o dwóch prędkościach, biegiem wstecz oraz opcją hamowania silnikiem oraz sprzęgłem odśrodkowym co znacznie przedłuża żywotność paska. Dodatkowo przekładnia zapewnia również prawidłowe napięcie paska napędowego, a tym samym minimalizuje jego zużycie. Podwozie Łatwa obsługa, duża zwrotność oraz komfortowe poruszanie się po trudnym terenie - podwozie Accessa Max 800 EFI jest jednym z najlepszych wśród pojazdów czterokołowych. Lekka, wytrzymała rama o niskim środku ciężkości i małym promieniu skrętu oraz dużym prześwicie pozwala na szybkie manewry dzięki czemu jazda staje się dynamiczna i pewłna wrażeń. Wszystkie koła są niezależnie zawieszone na podwójnych wachaczach o dużym skoku zawieszenia oraz amortyzatorach z pięciostopniową regulacją sprężyn. Hamulce tarczowe wszystkich kół Cztery duże tarcze hamulcowe w kształce fali zapewniają odpowiednie odprowadzanie ciepła i zapewniają skuteczne hamowanie. Razem ze wzmocnionymi przewodami hamulocwymi pozwalają na szybkie zatrzymanie się w każdym terenie. Dodatkowo podczas stromych zjazdów pomaga hamowanie silnikiem, w które Access Max 800 EFI jest wyposażony. Wielofunkcyjny wyświetlacz LCD Łatwy w obsłudze wielofunkcyjny wyświetlacz LCD pokazuje wszystkie niezbędne informacje. Cyfrowy prędkościomierz, analogowy obrotomierz, zegar pokładowy, licznik całkowity kilometrów, licznik motogodzin, kontrolkę EFI, kontrolkę maksymalnych obrotów, kontrolkę napędu 2WD/4WD, kontrolkę blokady dyferencjału, wskaźnik poziomu paliwa oraz kontrolki kierunkowskazów. Nowoczesne światła LED Duże, mocne reflektory pozwalają na jazdę nawet w najciemniejszą noc dlatego Access został wyposażony w podwójne projekcyjne reflektory oraz światła LED do jazdy dziennej, są nie tylko praktyczne ale także są nowoczesne. Kierunkowskazy i swiatła tylne / stop również wykonane są w technologii LED dzięki czemu zapewniają minimalne zużycie prądu oraz dużą jasność zwiększając tym samym widoczność oraz bezpieczeństwo.

ARCTIC CAT 550i PS H1 4x4 / 550i TRV PS H1 4x4

Opis quada Arctic Cat 550i PS H1 4x4 / 550i TRV PS H1 4x4 ARCTIC CAT 550i 550i H1 H1 PS i PS Modele TRV są oparte na podstawowym modelu H1 550i, dodatkowo posiada:  metaliczny lakier, felgi aluminiowe oraz elektryczne wspomaganie układu kierowniczego. ARCTIC CAT 550i H1 PS oferuje mocną konstrukcję, mocny silnik, wysoka niezawodność, elektronicznie sterowany  napęd 4x4  oraz blokadę dyferencjału i niezależne zawieszenie. Ale główną zaletą ARCTIC CAT 550i H1 PS jest niezwykły stosunek ceny do wartości. W bardzo atrakcyjnej cenie dostaniesz maszynę wyposażoną fabrycznie w unikalne akcesoria : niezawodna wyciągarka WARN 3000, tylny zaczep kulowy, bardzo wytrzymały przedni i tylny bagażnik, markowy tłumik REMUS  i wiele więcej. Wersja 550i H1 TRV PS oferuje jeszcze więcej miejsca dla pasażera, który ma teraz osobny podniesiony fotel dla pasażera z wygodnym oparciem i stałymi  rękojeściami , jak również wysoko podniesione podnóżki.  O 20 cm większy rozstaw osi w wersji TRVoferuje więcej miejsca dla kierowcy. Poszerzone podwozie także poprawia właściwości trakcyjne np. większą stabilność przy dużych prędkościach lub wjezdzanie na wzniesienie. Unikalny system demontażu fotela pasażera pozwala na szybkie jego zastąpienie przestronną tylną skrzynie ładunkową  z oryginalnych akcesoriów Arctic Cat. Solidne bagażniki stalowe Speedrack i zaczep kulowy umożliwiają szybkie dołączanie różnych urządzeń, jak  i innych akcesoriów roboczych. Można dołączyć przyczepy , kilka różnych typów pługów śnieżnych, kosiarki, rolnicze pługi i szereg innych akcesoriów roboczych.   >>> Ceny i zdjęcia akcesorii są podane w ARCTIC SHOP 550i PS H1 4x4 Cena z akcesoriami: Wspomaganie Aluminiowe felgi Przedni bagażnik Tylny bagażnik Markowy układ wydechowy Remus® Hak holowniczy (334 zł) Markowa wyciągarka WARN®RT30 (2737 zł)      38.989 zł (Brutto) TRV 550i PS H1 4x4x Cena z akcesoriami: Wspomaganie Aluminiowe felgi Przedni bagażnik Tylna przestrzeń TRV (box) (889 zł) Markowy układ wydechowy Remus® Hak holowniczy (334 zł) Markowa wyciągarka WARN®RT30 (2737 zł)      40.717 zł (Brutto) PARAMETRY TECHNICZNE: Pojemność: 545 ccm Typ silnika: 4-suwowy, 1-cylindrowy, SOHC / 4 wentyle Chłodzenie: Cieczą, chłodnica z wentylatorem Max. moc: 15 kW/7500 obr./min. (on-road) System napędu: 2WD / 4WD (elektryczne sterowanie) Blokada dyferenciału: System napędu (elektryczne sterowanie) Zapłon: C.D.I. Skrzynia biegów: Autom. dwustopniowa, bieg wsteczny Duramatic Zawieszenie przód/ tył: Podwójne A - wahacze, przepięcie – 5 stopni Napęd osi: Kardan Długość całkowita: 2180 mm / TRV 2390 mm Szerokość całkowita: 1240 mm Wysokość całkowita: 1290 mm Prześwit: 279 mm Zawieszenie przód / tył: 254 / 254 mm Rozstaw osi: 1280 mm Opony przednie / tylne: 25x8-12 / 25x10-12 Hamulce przednie / tylne: Hydrauliczne tarczowe / hydrauliczny tarczowy Prędkościomierz: Analogowy / cyfrowy Zbiornik paliwa: 21,6 litrów / TRV 20,1 litrów Paliwo: Natural 95 Masa własna: 341 kg Homologacja: Dla dwóch osób  

ARCTIC CAT PROWLER 1000 XTZ H2 EFI 4x4

Opis Arctic Cat PROWLER 1000 XTZ H2 EFI 4x4 (SIDE by SIDE) • Elektryczne wspomaganie sterowania ze zmiennym oddziaływaniem • Podnośna skrzynia ładunkowa o nośności 272 kg, wiele uchwytów do umocowywania • 14 - calowe koła aluminiowe • Chłodzony cieczą 2-cylindrowy silnik 951 ccm, SOHC, EFI • Siła pociągowa 682 kg   • Dysponujący  ogromną mocą, jeden z największych silników świata quadów, silnik z naszego legendarnego THUNDERCATU 1000, wyposażyliśmy w elektroniczny wtrysk paliwa, a następnie zamontowaliśmy go do wzmocnionego, przepracowanego, sportowo dostrojonego podwozia Prowlera. Tak właśnie powstał Prowler 1000i XTZ, najwszechstronniejszy  side by side na rynku - do praci i do rekreacji. Mieliśmy na czym budować, bo przecież Prowler XTZ jest zwycięzcą jednego z najbardziej brutalnych wyścigów kontynentu amerykańskiego  Baja 1000. Dlatego też model XTZ został wybrany w Ameryce jako Industry’ s Best Work and Play Champion – jako najbardziej wielofunkcyjny UTV na rynku. Elektryczne wspomaganie układu sterowania Co Państwo powiedzą na manipulację pojazdem z 272 kg na skrzyni ładunkowej, oraz z 680 kg na przyczepie? To nie jest żaden problem z nowym elektrycznym wspomaganiem sterowania. Wspomaganie układu sterowania Arctic Cat Assist EPS ze zmiennym oddziaływaniem ułatwia kierowanie nawet jeszcze przed nastartowaniem pojazdu. Wspomaganie znacząco wpływa na sterowność tego wyjątkowego pojazdu - obniża siłę konieczną do kierowania . Na drogach, w terenie, podczas jazdy przez najtrudniejsze przeszkody, przez wielkie kamienie, kłody, w głębokich mokradłach, w śniegu z pełnym załadunkeim, w trybie 4WD lub ze zamkniętą blokadą dyferencjału - wszędzie tam jest wykorzystywane wspomaganie o sile całych 50 Nm, czyli trzykrotnie większej niż oferuje konkurencja! Rezultatem jest łatwe kierowanie i bezkonkurencyjna sterowność w wysokich i niskich prędkościach, w trudnym terenie i z pełnym ładunkiem. Napęd: Nadzwyczajnie silny, wyprodukowany w Ameryce benzynowy, chłodzony cieczą, czterowentylowy silnik 1-walcowy o pojemności 545 ccm jest wyposażony w elektroniczny wtrysk paliwa. To zapewnia bezproblemowe startowanie i maksymalną moc niezaleleżnie od otaczającej temperatury i wysokości nad poziomem morza. Moc silnika jest następnie przenoszona przez dwustopniową całkowicie automatyczną skrzynię biegów Duramatic z biegiem wstecznym i zdolnością hamowania silnikiem na niezależnie zawieszone tylne koła. Napęd przedni jest elektrycznie przekładany (2WD/4WD) a do jazdy w najtrudniejszym terenie służy elektryczna blokada przedniego dyferencjału Atrakcyjne podświetlony czerwonym kolorem wyświetlacz LCD z czternastoma funkcjami czytelnie dostarcza kompletne informacje eksploatacjyne – analogowy prędkościomierz, cyfrowy obrotomierz/licznik motogodzin, licznik paliwa i dziennego przebiegu, wskaźnik włączonego przewodu, kontrolkę włączenia dyferencjału, wskaźnik włączonego napędu 2WD/4WD, kontrolkę świateł długich, stan akumulatora, temperatury silnika, ciśnienia oleju i inne dane. Do kolejnych zalet Prowlera 700 należy wielki zbiornik paliwowy - 31 litrów oraz wysoki prześwit - 254 mm do przeprawy w trudnym terenie. Wytrzymała podnożna skrzynia ładunkowa o nośności 272 kg, 14” Alufelgi, , hak holowniczy, lakier metaliczny, uchwyt do napojów w środkowej konsoli kabinowej, trzypunktwe pasy, wyciągarka WARN® 3000. PARAMETRY TECHNICZNE: Pojemność: 952 ccm Typ silnika: 4-suwowy, 2-cylindrowy V-TWIN, SOHC / 4 wentyle Chłodzenie: Cieczą, chłodnica z wentylatorem Max. moc: 15 kW/7500 obr./min. (on-road) System napędu: 2WD / 4WD (elektryczne sterowanie) Blokada dyferenciału: System napędu (elektryczne sterowanie) Zapłon: C.D.I. Skrzynia biegów: Autom. dwustopniowa, bieg wsteczny Duramatic Zawieszenie przód/ tył: Podwójne A - wahacze, przepięcie – 5 stopni Napęd osi: Kardan Długość całkowita: 3016 mm Szerokość całkowita: 1562 mm Wysokość całkowita: 2006 mm Prześwit: 254 mm Zawieszenie przód / tył: 432 / 457 mm Rozstaw osi: 1905 mm Opony przednie / tylne: 26x9-14 / 26x11-14 Hamulce przednie / tylne: Hydrauliczne tarczowe / hydraulicky tarczowy Prędkościomierz: Analogowy / cyfrowy Zbiornik paliwa: 24,6 litrów Paliwo: Natural 95 Masa własna: 596 kg Homologacja: Dla dwóch osób Tažná síla: 335 kg Vnitřní rozměry korby: 909x533x213 mm Nosnost korby: 272 kg  

Quad TGB TARGET 600 iRS EFI

Quad TGB TARGET 600 iRS EFI

Silnik Typ: czterosuwuwy jednocylindrowy SOHC, EFI Siemens Pojemność: 561 cm3 Średnica x skok: Ø 97 x 79,2 mm Kompresja: 10.2 : 1 Moc: 31,4 kW (off-road) Max. moment obrotowy: 53,6 Nm/5500 min-1 (off-road) Chłodzenie: cieczą + wentylator elektryczny Układ napędowy Napęd: 2x4 / 4x4, przełączany elektrycznie Skrzynia biegów: automatyczna - CVT wariator z biegiem wstecz, L/H/N/R, hamowanie silnikiem Blokada dyferencjału: przedniego, elektrycznie przełączana Przekładnia główna: wał kardana, z przodu i z tyłu Podwozie Zawieszenie przód: niezależne podwójne wahacze Zawieszenie tył: niezależne podwójne wahacze Amortyzatory przód: hydrauliczne + pięciostopniowa regulacja napięcia sprężyny Amortyzatory tył: hydrauliczne + pięciostopniowa regulacja napięcia sprężyny Hamulce przód: 2x tarcza hydrauliczna Hamulce tył: 1x tarcza hydrauliczna Opony przód: AT25 x 8 - 12 Opony tył: AT25 x 10 - 12 Rozmiary i waga Długość całkowita: 1950 mm Szerokość całkowita: 1240 mm Wysokość całkowita: 1410 mm Prześwit: 305 mm Wysokość siedziska: 940 mm Rozstaw: 1290 mm Sucha masa: 416 kg Zbiornik paliwa: 15 l Inne Wyświetlacz: Wielofunkcyjny wyświetlacz z funkcjami: obrotomierz, prędkościomierz, osiągnięta maksymalna prędkość obrotowa silnika, osiągnięta maksymalna prędkość, średnia prędkość, licznik dzienny przebytych kilometrów, przebieg całkowity, dzienny licznik motogodzin, całkowity licznik motogodzin, wskaźnik poziomu paliwa, zegar pokładowy Kontrolki: napędu 4x4, przegrzania silnika, oleju silnikowego, kierunkowskazów, świateł Homologacja Homologacja: tak, prawo jazdy kategorii B Wyposażenie Homologowany hak holowniczy, elektryczna blokada przedniego dyferencjału, elektrycznie przełączany napęd 2x4/4x4, opancerzone prewody hamulcowe, atrakcyjne 8-ramienne felgi aluminiowe, markowe opony, osłony dłoni, mocny zderzak z przodu, wyciągarka 3000 lbs, 12V gniazdo zasilające 10A 120W. Uwaga Fotografie i ilusracje nie muszą dokładnie odpowiadać pojazdom, które są dostępne na rynku polskim. Importer zastrzega sobie prawo do zmiany cen i specyfikacji.

TGB BLADE 600 LT EFI IRS

TGB BLADE 600 LT EFI IRS

Silnik Typ: 4-suwowy, 1-cylindrowy, SOHC, EFI Pojemność: 561 cm3 Średnica x skok tłoka: Ø 97 x 79,2 mm Kompresja: 10.2 : 1 Moc: 31,4 kW/7000 /min (off-road) Max. točivý moment: 53,6 Nm/5500 /min (off-road) Chłodzenie: cieczą + olejem + wentylator elektryczny Układ napędowy Napęd: 2x4 / 4x4, przełączany elektrycznie Skrzynia biegów: automatyczna - CVT z biegiem wstecz, L/H/N/R/P, hamowanie silnikiem Blokada dyferencjału: przedniego, przełączane elektrycznie Przekładnia główna: wał kardana, z przodu i z tyłu Podwozie Zawieszenie przód: niezależne podwójne wahacze Zawieszenie tył: niezależne podwójne wahacze Amortyzatory przód: hydrauliczne, regulacja napięcia wstępnego sprężyny Amortyzatory tył: hydrauliczne, regulacja napięcia wstępnego sprężyny Hamulce przód: 2x tarcze hydrauliczne Hamulce tył: 1x tarcza hydrauliczna Opony przód: AT25 x 8 - 12 Opony tył: AT25 x 10 - 12 Rozmiary i waga Długość całkowita: 2120 mm Szerokość całkowita: 1240 mm Wysokość całkowita: 1502 mm Prześwit: 320 mm Wysokość siuedziska: 940 mm Rozstaw: 1290 mm Sucha masa: 427 kg Zbiornik paliwa: 18 l Wyświetlacz: Wielofunkcyjny wyświetlacz z funkcjami: obrotomierz, prędkościomierz, osiągnięta maksymalna prędkość obrotowa silnika, osiągnięta maksymalna prędkość, średnia prędkość, licznik dzienny przebytych kilometrów, przebieg całkowity, dzienny licznik motogodzin, całkowity licznik motogodzin, wskaźnik poziomu paliwa, zegar pokładowy Kontrolki: napęd 4x4, przegrzania silnika, oleju silnikowego, kierunkowskazów, świateł Homologacja Homologacja: tak (prawo jazdy kategorii B) Wyposażenie Homologowany hak holowniczy, elektryczna blokada przedniego dyferencjału, elektrycznie przełączany napęd 2x4/4x4, opancerzone przewody hamulcowe, atrakcyjne 8-ramiene felgi aluminiowe, markowe opony, osłony dłoni na kierownicy, mocny zderzak z przodu, przedni i tylny bagażnik, siedzisko z oparciem i uchwytami dla pasażera, wyciągarka 3000 lbs, 12V gniazdo zasilające 10A 120W, światła dzienne LED. Uwaga Zdjęcia oraz ilustracje nie muszą odpowiadać specyfikacji modelu na polskim rynku. Importer zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji oraz cen.

ARCTIC CAT 700 H2 DIESEL TRV 4x4 3in1

Opis quada Arctic Cat 700 H2 DIESEL TRV 4x4 3in1 Ten model quada umie dotrzymać narzucone tempo pracy, ale oprócz tego co by Państwo powiedzieli na przejażdżkę po pracy? Proszę się nie bać, paliwa tak szybko nie zabraknie, Arctic Cat 700 Diesel EGR TRV ma silne serce diesel-a, dwucylindrowe z elektronicznym wtryskiem paliwa. Szczyci się niesamowicie niskim zużyciem paliwa.  Moment obrotowy posyła do automatycznego wariatora Duramatic z redukcją, biegiem wstecznym i zdolnością hamowania silnikiem. Silnik diesla może się wydawać rarytasem, ale rozum głosuje na niego. Jest niezawodny i wyjątkowo ekonomiczny w eksploatacji. Ten fakt w powiązaniu z dużym zbiornikiem paliwa zapewnia wyjątkowo duże spektrum wykorzystania. Jednocześnie jest wspaniałym pomocnikem w ogrodzie czy w gospodarstwie, tam gdzie potrzeba dowieźć drewno, ciągnąć ciężary, w lecie przyczepić kosiarkę a w zimie pług śnieżny. Natomiast w czasie weekendów docenią Państwo wygodne, wydłużone podwozie i system TRV 3w1, umożliwiający szybkie wyjęcię siedzenie  drugiego pasażera i wymienienie go na obszerny kufer bagażowy lub za wielki bagażnik z oferty oryginalnych akcesorii. NAPĘD: Diesel  dwucylindrowy silnik o pojemności 686 ccm z elektronicznym wtryskiem paliwa. Automatyczna skrzynia biegów z biegiem wstecznym Duramatic zapewnia wyjątkową trakcję i płynność jazdy również przy gwałtownym dodaniu gazu.Moc jest przenoszona na koła za pomocą wału kardana z elektrycznie przełączanym napędem 2WD/4WD. Elektryczna blokada dyferencjału do jazdy w trudnym terenie. HAMULCE: Efektywny hydrauliczny system hamulcowy z markowymi opancerzonymi przewodami SteelFlex. Centralny hamulec nożny. Dźwignie na kierownicy oddzielne dla przedniego  i tylnego hamulca. KOŁA: W podstawowym wyposażeniu niniejszy model posiada 12”Alufelgi oraz opony terenowe o rozmiarach: przednie – 25x8-12, tylne – 25x 10-12. PODWOZIE: Do zalet niniejszego quada zalicza się  największy prześwit w tej kategorii, 254 mm, a ten fakt w połączeniu z długością skoku niezależnego zawieszenia na przodzie i z tyłu 203 mm jest szczególnie przydatny  w trudnym  terenie. Konstrukcja podwozia z osłonami wspomaga jego samoczynne odprowadzanie błota. Cena z akcesoriami: Przedni bagażnik Tylny bagażnik Hak holowniczy (334 zł) Przednia rama ochronna (1232 zł) Markowa wyciągarka WARN®3000 (2737 zł)   49 700 zł (Brutto)   PARAMETRY TECHNICZNE: Pojemność: 686 ccm Typ silnika: DIESEL - 4-suwowy, 2-cylindrowy, SOHC / 2 wentyle Chłodzenie: Cieczą, chłodnica z wentylatorem Max. moc: 12,9 kW (już od 2250 ot./min.) System napędu: 2WD / 4WD (elektryczne sterowanie) Blokada dyferenciału: System napędu (elektryczne sterowanie) Zapłon: C.D.I. Skrzynia biegów: Autom. dwustopniowa, bieg wsteczny Duramatic Zawieszenie przód/ tył: Podwójne A - wahacze, przepięcie – 5 stopni Napęd osi: Kardan Długość całkowita: 2390 mm Szerokość całkowita: 1240 mm Wysokość całkowita: 1290 mm Prześwit: 280 mm Zawieszenie przód / tył: 254 / 254 mm Rozstaw osi: 1480 mm Opony przednie / tylne: 25x8-12 / 25x10-12 Hamulce przednie / tylne: Hydrauliczne tarczowe / hydraulicky tarczowy Prędkościomierz: Analogowy / cyfrowy Zbiornik paliwa: 20,8 litrów Paliwo: Natural 95 Masa własna: 398 kg Homologacja: Dla dwóch osób  

ARCTIC CAT 550 PS H1 EFI 4x4

ARCTIC CAT 550 PS H1 EFI 4x4

Opis quada Arctic Cat 550 PS H1 EFI 4x4 Podstawowy model ARCTIC CAT, 550i H1  cechuje : wytrzymała konstrukcja, mocny silnik, wysoka niezawodność, elektronicznie wybierany napęd 4x4, elektryczna blokada mechanizmu różnicowego, niezależne zawieszenie. Dzięki tym funkcjom ARCTIC CAT 550i H1 jest najlepiej wyposażonym pojazdem ATV przygotowanym do jazdy rekreacyjnej jak również do ciężkiej pracy, nawet w bardzo trudnym terenie. Ale główną zaletą Arctic Cat 550i H1 jest niezwykły stosunek ceny do wartości. W bardzo atrakcyjnej cenie dostaniesz maszynę wyposażoną fabrycznie w unikalne akcesoria : niezawodna wyciągarka WARN 3000, tylny zaczep kulowy, bardzo wytrzymały przedni i tylny bagażnik, markowy tłumik REMUS  i wiele więcej. Wersja 550i H1 TRV oferuje jeszcze więcej miejsca dla pasażera, który ma teraz osobny podniesiony fotel dla pasażera z wygodnym oparciem i stałymi  rękojeściami , jak również wysoko podniesione podnóżki.  O 20 cm większy rozstaw osi w wersji TRVoferuje więcej miejsca dla kierowcy. Poszerzone podwozie także poprawia właściwości trakcyjne np. większą stabilność przy dużych prędkościach lub wjezdzanie na wzniesienie. Unikalny system demontażu fotela pasażera pozwala na szybkie jego zastąpienie przestronną tylną skrzynie ładunkową  z oryginalnych akcesoriów Arctic Cat. Solidne bagażniki stalowe Speedrack i zaczep kulowy umożliwiają szybkie dołączanie różnych urządzeń, jak  i innych akcesoriów roboczych. Można dołączyć przyczepy , kilka różnych typów pługów śnieżnych, kosiarki, rolnicze pługi i szereg innych akcesoriów roboczych.   >>> Ceny i zdjęcia akcesorii są podane w ARCTIC SHOP 550i H1 4x4 Cena z akcesoriami: Przedni bagażnik Tylny bagażnik Markowy układ wydechowy Remus® Hak holowniczy (334 zł) Markowa wyciągarka WARN®RT30 (2737 zł)   33 500 zł (Brutto) TRV 550i H1 4x4x Cena z akcesoriami: Przedni bagażnik Tylna przestrzeń TRV (box) (889 zł) Markowy układ wydechowy Remus® Hak holowniczy (334 zł) Markowa wyciągarka WARN®RT30 (2737 zł)   35 900 zł (Brutto) PARAMETRY TECHNICZNE: Pojemność: 545 ccm Typ silnika: 4-suwowy, 1-cylindrowy, SOHC / 4 wentyle Chłodzenie: Cieczą, chłodnica z wentylatorem Max. moc: 15 kW/7500 obr./min. (on-road) System napędu: 2WD / 4WD (elektryczne sterowanie) Blokada dyferenciału: System napędu (elektryczne sterowanie) Zapłon: C.D.I. Skrzynia biegów: Autom. dwustopniowa, bieg wsteczny Duramatic Zawieszenie przód/ tył: Podwójne A - wahacze, przepięcie – 5 stopni Napęd osi: Kardan Długość całkowita: 2180 mm / TRV 2390 mm Szerokość całkowita: 1240 mm Wysokość całkowita: 1290 mm Prześwit: 279 mm Zawieszenie przód / tył: 254 / 254 mm Rozstaw osi: 1280 mm Opony przednie / tylne: 25x8-12 / 25x10-12 Hamulce przednie / tylne: Hydrauliczne tarczowe / hydrauliczny tarczowy Prędkościomierz: Analogowy / cyfrowy Zbiornik paliwa: 21,6 litrów / TRV 20,1 litrów Paliwo: Natural 95 Masa własna: 341 kg Homologacja: Dla dwóch osób  

CF MOTO X8 wspomaganie kierownicy

CF MOTO X8 wspomaganie kierownicy

PREMIERA CF MOTO X8 TERRALANDER !!! Informujemy z przyjemnością, że w naszej ofercie w roku 2012 pojawi się nowy model quada, i to jaki - CF MOTO X8 TERRALANDER !!! MOC 64 KM

ACCESS 400 S/SM

ACCESS 400 S/SM

  SILNIK:      Typ: jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony cieczą Układ: SOHC Pojemność silnika: 360cc Średnica x skok tłoka: - Stopień sprężania: 11.1:1 Moc maksymalna: 30 KM przy 7550 obr/min Moment obrotowy: 30 Nm przy 6500 obr/min Zasilanie: gaźnik Rozruch: elektryczny + ręczny Akumulator: 12V Zapłon: CDI Przeniesienie napędu: przekładnia automatyczna CVT z reduktorem i wstecznym - przełożenia 1/D/N/R. Napęd przenoszony łańcuchem. PODWOZIE:     Rama: stalowa Hamulce:   hydrauliczne tarczowe, zaciski dwutłoczkowe Opony: przód AT21x7-10, tył AT20x11-9 WYMIARY I MASY:     Długość: 1825mm Szerokość: 1230mm Wysokość: 1140mm Wysokość siedzenia: 810mm Rozstaw osi: 1270mm Masa pojazdu gotowego do jazdy:   211 kg Dopuszczalna masa całkowita: 371 kg Zbiornik paliwa: 14,8 L DANE EKSPLOATACYJNE:     Prędkość maksymalna: 120 km/h