katalog produktów

QUADY
Arctic Cat 400 Alterra

Arctic Cat 400 Alterra

Cf Moto 520

Cf Moto 520

Nowość na 2015 moc 35 km wtrysk paliwa , długa wersja . Zapraszamy do salonu !

linhai 300 4x4

linhai 300 4x4

Dostępne modele : Linhai 300 2x4 cena 15900 pln Linhai 300 4x4 cena 16900 pln Linhai 400 4x4 cena 18900 pln Linhai 500 4x4 cena 19900 pln  

Arctic Cat 700i LTD PS Nowość !

Arctic Cat 700i LTD PS Nowość !

Arctic Cat 700i LTD PS wyposażenie w atrakcyjnej cenie. Jest to wszechstronny quad użytkowy do ciężkej pracy, rekreacji czy sportu ze zmiennym elektrycznym wspomaganiem kierownicy. Mocny oraz niezawodny silnik nadaje mu drapieżnego charakteru, jednak łatwo go oswoić. Automatyczna skrzynia biegów Duramatic z szerokim zakresem prędkości zapewnia doskonałą siłę uciągu. Duży prześwit oraz napęd 2WD/4WD z blokadą przedniego dyferencjału oraz niezależnym zawieszeniem kół zapewniają przedostanie się quada w każdy teren. To solidny, wytrzymały oraz w pełni wyposażony nowoczesny sprzęt, który możesz mieć w bardzo przystępnej cenie. Homologacja: dla dwóch osób, homologacja w cenie Silnik Rodzaj silnika: czterosuwowy, jednocylindrowy, SOHC, 4-zaworowy, EFI Pojemność: 695 ccm Średnica x skok tłoka: 102x85 mm Zapłon: CDI Chłodzenie: cieczą, wentylator elektryczny Układ napędowy Napęd: 2x4 / 4x4, przełączany elektrycznie Skrzynia biegów: automatyczna Duramatic, L/H/N/R, hamowanie silnikiem Blokada przedniego dyferencjału: tak, elektrycznie przełączany Napęd osi: wał kardana Podwozie Zawieszenie przednie: niezależne podwójne wahacze Zawieszenie tylne: niezależne podwójne wahacze ze stabilizatorem poprzecznym Zawieszenie przednie: amortyzatory hydrauliczne, pięciostopniowa regulacja napięcia wstępnego sprężyny Zawieszenie tylne: amortyzatory hydrauliczne, regulacja napięcia wstępnego sprężyn Skok zawieszenie P/T: 254 / 254 mm Hamulce przednie: 2x tarczowe hydrauliczne Hamulce tylne: 1x hydrauliczne tarczowe Opony przednie: 25 x 8-12 Opony tylne: 25 x 10-12 Wymiary i waga Długość całkowita: 2195 mm Szerokość całkowita: 1257 mm Wysokość całkowita: 1232 mm Rozstaw osi: 1270 mm Sucha masa: 344 kg Zbiornik paliwa: 24,6 l Pozostałe Bagażnik przedni: SpeedRack II Tylny bagażnik: SpeedRack II Moc holowania: 476 kg Wspomaganie kierownicy: tak, zmienne Prędkościomierz: analogowy / cyfrowy Dokumenty i certyfikaty Tablica rejestracyjna: w cenie Uprawnienia do jazdy: kategoria B (samochód osobowy) Wyposażenie Wyposażenie w cenie: elektroniczne wspomaganie kierownicy, przedni i tylny bagażnik SpeedRack II, wyciągarka 3000 lbs Arctic Cat/WARN® Provantage, hak holowniczy (homologowany), felgi aluminiowe, el. przełączany napęd 2/4 WD z blokadą przedniego dyferencjału, światła Dual LED Projector Beam, tylne światła LED    

Artctic Cat 700 TRV wspomaganie

Artctic Cat 700 TRV wspomaganie

TRV 700i XT PS TRV 700i PS posiada przedłużone podwozie Ride-inTM z mocnym jednocylindrowym silnikiem o pojemności 700cc, jest idealną maszyną do ciężkiej pracy ale także na weekendowy wypad we dwoje. Modele TRV różnią sę od podstawowych modeli przede wsystkim przedłużoną płytą podwozia oraz najlepszym wyposażeniem. Oprócz wspomagania kierownicy - PS ze zmiennym efektem pojazd został wyposażony w felgi aluminiowe, wyciągarkę WARN, homologowany hak holowniczy. Może sie także poszczycić zaletmi płynącymi z wersji przedłużonej czyli tym, że można go szybko przekształcić w luksusowy pojazd dwumiejscowy, pojazd do ciężkiej pracy z tylnym bagażnikiem SpeedRack do przewożenia ładunków a także w pick up z paką ładunkową. Duży rozstaw osi zapewnia większą stabilność przy większej prędkości oraz pewność przy stromych zjazdach. Silnik Rodzaj silnika: czterosuwowy jednocylindrowy, SOHC, 4 zawory, EFI Pojemność: 695 ccm Średnica x skok tłoka: 102x85 mm Zapłon: CDI Chłodzenie: cieczą, wentylator elektryczny Układ napędowy Napęd: 2x4 / 4x4, przełączany elektrycznie Skrzynia biegów: automatyczna Duramatic, L/H/N/R, hamowanie silnikiem Blokada przedniego dyferencjału: tak, elektryczna Napęd osi: wał Kardana Podwozie Zawieszenie przednie: niezależne podwójne wahacze Zawieszenie tylne: niezależne podwójne wahacze ze stabilizatorem poprzecznym Zawieszenie przednie: amortyzatory hydrauliczne, pięciostopniowa regulacja napięcia wstępnego sprężyn Zawieszenie tylne: amortyzatory hydrauliczne, pięciostopniowa regulacja napięcia wstępnego sprężyn Skok zawieszenie P/T: 254 / 254 mm Hamulce przednie: 2x tarcze hydrauliczne Hamulce tylne: 1x tarczowe hydrauliczne Opony przednie: 25 x 8-12, Carlisle Badlands XTR Opony tylne: 25 x 10-12, Carlisle Badlands XTR Wymiary i waga Długość całkowita: 2489 mm Szerokość całkowita: 1207 mm Wysokość całkowita: 1278 mm Prześwit: 279 mm Rozstaw osi: 1473 mm Sucha masa: 359 kg Zbiornik paliwa: 20,1 l Pozostałe Moc holowania: 477 kg Wspomaganie kierownicy: tak, zmienne Prędkościomierz: analogowy / cyfrowy Dokumenty i certyfikaty Homologacja: dla dwóch osób Tablica rejestracyjna: w cenie Wyposażenie Wyposażenie w cenie: wspomaganie kierownicy, felgi aluminiowe, homologowany hak holowniczy, wyciągarka WARN RT 30, markowy wydech REMUS, przedni bagażnik SpeedRack, tylne siedzenie pasażera w systemie TRV, przedni bumper, opony Carlisle Badlands XTR  

LINHAI 300 4X4

LINHAI 300 4X4

Dane techniczne: Silnik: 4-suwowy, jednocylindrowy, chłodzony cieczą Pojemność: 352ccm Moc: 10,5kW Max wydajność: 19kW przy 7000 obr/min (off-road) Skrzynia: automatyczna przód/tył, CVT bezstopniowa Hamulec P/T: tarczowy / tarczowy Napęd: 2WD Opony P/T: 25x8-12" / 25x10-12" Zawieszenie P/T: McPhersony / podwójne wahacze Zbiornik paliwa: 14,5l Waga: 330kg Wymiary: 2105mm x 1140mm x 1270mm Rok produkcji: 2015 Wyposażenie: wyciągarka 3000lbs, hak, aluminiowe felgi, lampa tylna i kierunkowskazy LED, starter elektryczny, homologacja na 2 osoby Gwarancja: 2 lata Uwaga !!! Pojazd dostarczamy w pełni przygotowany do użytku po przeglądzie "0". Wraz z pojazdem otrzymają państwo komplet dokumentów do rejestracji (Faktura + wyciąg ze świadectwa homologacji + karta pojazdu + zaświadczenie że jesteśmy AUTORYZOWANYM DYSTRYBUTOREM). Dodatkowo instrukcja obsługi w języku polskim + karta gwarancyjna.

Cf Moto 550 EFI ze wspomaganiem

  CF MOTO C FORCE 550 EPS ze wspomaganiem i silnikiem z wtryskiem paliwa o moocy 40KM z homologacją, gotowy do rejestracji !!! - elektroniczny wtrysk paliwa EFI - wyciągarkę elektryczną sterowaną z kierownicy - oparcie dla pasażera - aluminiowe felgi 12" - amortyzatory olejowe z regulacją twardości - osłony rąk - udoskonalona automatyczna skrzynia biegów - sprawdzony silnik o mocy 40KM, który zdobył już uznanie na rynkach całego świata - elektroniczny wyświetlacz - nowy design - instrukcję obsługi w języku polskim - homologację na dwie osoby, klient płaci tylko za rejestrację Dane techniczne: - silnik: jednocylindrowy - typ silnika: czterosuwowy, SOHC, chłodzony cieczą - pojemnośc: 495 cc - max moment obrotowy 46 Nm/5800 obr/min - moc: 40 KM - zapłon - ECU - starter: elektryczny - skrzynia biegów - CVT/automat : L-reduktor, H-szosowy, N-neutralny, R-wsteczny, P-parking - przeniesienie napędu - 2/4 WD, blokada mostów - przełączane elektrycznie - zawieszenie przód/tył: podwójny wahacz z regulacją amortyzatorów - hamulce przód/tył: podwójne tarcze/ pojedyncza tarcza - felgi: aluminiowe 12-calowe - opony: przód-AT 25x8-12, tył-AT 25x10-12 - masa własna: 360 kg - prześwit: 270 mm - wymiary: długość: 2350 mm - szerokość: 1160 mm - wysokość: 1400 mm - kolory: pomarańczowy metalic , niebieski metalic ZWRACAMY PAŃSTWU UWAGĘ, ŻE POJAZD OFEROWANY PRZEZ NAS, PRODUKOWANY JEST NA RYNEK SKANDYNAWSKI, A DZIĘKI FIRMIE ATV SWEDEN, KTÓRA MA SWOJĄ FILIĘ W POLSCE, MOŻEMY OTRZYMAĆ PRODUKT, Z KTÓREGO KORZYSTAJĄ SZWEDZI, FINOWIE CZY NORWEGOWIE. WSZYSTKIE NASZE CF MOTO ALLROAD OBJĘTE SĄ 24 MIESIĘCZNĄ GWARANCJĄ IMPORTERA!  

Access 650 LT Long 4x4

Access 650 LT Long 4x4

Silnik Typ silnika: czterosuwowy jednocylindrowy, SOHC, 4 zawory, EFI Pojemność: 608 ccm Max. moc: 32,6 kW (off road) Kompresja: 11,0:1 Zapłon: CDI Chłodzenie: cieczą, wentylator elektryczny Układ napędowy Napęd: 2x4 / 4x4, przełączany elektrycznie Skrzynia biegów: automatyczna C.V.T. - bezstopniowa skrzynia L/H/N/R z biegiem wstecz, hamowanie silnikiem Przeniesienie napędu dwa dyferencjały Napęd: wał Kardana Podwozie Zawieszenie przód: niezależne podwójne wahacze Zawieszenie tył: niezależne podwójne wahacze ze stabilizatorem poprzecznym Amortyzatory przód: amortyzatory hydrauliczne, pięciostopniowa regulacja sprężyn Amortyzatory tył: amortyzatoruy hydrauliczne, pięciostopniowa regulacja sprężyn Skok zawieszenia P/T: 254/254 mm Hamulce przód: 2x tarcze hydrauliczne Hamulce tył: 2x tarcze hydrauliczne Opony przód: AT 25 x 8-12 Opony tył: AT 25 x 10-12 Rozmiary i waga Długość całkowita: 2250 mm Szerokość całkowita: 1200 mm Wysokość całkowita: 1495 mm Prześwit: 300 mm Rozstaw osi: 1440 mm Sucha masa: 362 kg Pojemność zbiornika paliwa: 21 l Inne Prędkościomierz / obrotomierz: analogowy / cyfrowy Homologacja Homologacja: tak Inne Uwaga: Zdjęcia i ilustracje nie muszą odpowiadać specyfikacji modeli pojazdów Access na rynku polskim. Importer zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji.

LINHAI 400 4X4

LINHAI 400 4X4

SILNIK: Typ: czterosuwowy, chłodzony cieczą Układ: Jednocylindrowy, SOHC Pojemność silnika: 352ccm Stopień sprężania: 9,5:1 Moc maksymalna: 30 KM przy 6500 obr/min Moment obrotowy: 20 Nm przy 4500 obr/min Zasilanie: gaźnik Rozruch: elektryczny Akumulator: 12V Zapłon: CDI Przeniesienie napędu: automatyczne bezstopniowe pasowe CVT, wałem kardana napęd do przodu i do tyłu (na tylnie koła 2WD oraz przełożenie terenowe na extremalnie trudny teren 4L) PODWOZIE: Rama: stalowa rurowa Hamulce: Na wszystkich kołach tarczowe hydrauliczne Opony: przód 25×8-12, tył 25×10-12 WYMIARY I MASY: Długość: 2110mm Szerokość: 1140mm Wysokość: 1250mm Wysokość: 1220mm Rozstaw osi: 1265mm Masa pojazdu gotowego do jazdy: 340kg Dopuszczalna masa całkowita: 470kg Zbiornik paliwa: 13L Kolory nadwozia: czerwony, czarny, zielony  

LINHAI 500 4X4

LINHAI 500 4X4

CF MOTO Z8 UTV EPS

CF MOTO Z8 UTV EPS

PREMIERA 2013 ROKU DOSTĘPNY OD RĘKI !!!! PARAMETRY: Typ silnika 4-suwowy, 2 cylindry Pojemność cylindra (cc) 800 cm3 Średnica / skok 96 x 82 Kompresja 10:1 Max moment obrotowy 47 nm/5500 rpm Max moc 63 KM System chłodzenia ciecz System zapłonowy CDI Start elektryczny Skrzynia biegów / napęd automat / CVT 2 / 4 WD blokada mostów Zawieszenie przednie / tylne podwójne wahacze z regulacją amortyzatorów Hamulce przód / tył tarczowy Opony przód AT 12x6,0 Opony tył AT 12x7,5 Wymiary LxWxH (mm) 2630x1320x1800 Rozstaw osi (mm) 1960 Wysokość siedziska (mm) 350 Prześwit (mm) 240 Waga (kg) 450 Max obciążenie (kg) 600 Paliwo benzyna 95 Pojemność zbiornika 27l Prędkość maksymalna 140km/h KOLOR BIAŁO CZERWONY  

ACCESS 800

ACCESS 800

Najmocniejszy silnik w swojej klasie Silnik w modelu MAX 800 EFI nie tylko jest najpotężniejszy wśród pojazdów marki Access, ale także jest jednym z największych wśród silników jedocylindrowych na rynku. Czterosuwowy, jednocylindrowy motor o pojemności 781 ccm może poszczycić się zapasem mocy, wysokim momentem obrotowym oraz dużą siłą uciągu. Optymalny skład mieszanki paliwowej zapewnia bezproblemowy start w niskich temperaturach, dzięki elektronicznemu wtryskowi paliwa Bosch. Napęd 2WD/4WD z blokadą dyferencjału Elektrycznie przełączany napęd 2x4/4x4 z elektryczną blokadą dyferencjału pozwala na wyjście z trudnej sytuacji napodkanej podczas podróży. Przenoszenie napędu zapewnia automatyczna skrzynia biegów o dwóch prędkościach, biegiem wstecz oraz opcją hamowania silnikiem oraz sprzęgłem odśrodkowym co znacznie przedłuża żywotność paska. Dodatkowo przekładnia zapewnia również prawidłowe napięcie paska napędowego, a tym samym minimalizuje jego zużycie. Podwozie Łatwa obsługa, duża zwrotność oraz komfortowe poruszanie się po trudnym terenie - podwozie Accessa Max 800 EFI jest jednym z najlepszych wśród pojazdów czterokołowych. Lekka, wytrzymała rama o niskim środku ciężkości i małym promieniu skrętu oraz dużym prześwicie pozwala na szybkie manewry dzięki czemu jazda staje się dynamiczna i pewłna wrażeń. Wszystkie koła są niezależnie zawieszone na podwójnych wachaczach o dużym skoku zawieszenia oraz amortyzatorach z pięciostopniową regulacją sprężyn. Hamulce tarczowe wszystkich kół Cztery duże tarcze hamulcowe w kształce fali zapewniają odpowiednie odprowadzanie ciepła i zapewniają skuteczne hamowanie. Razem ze wzmocnionymi przewodami hamulocwymi pozwalają na szybkie zatrzymanie się w każdym terenie. Dodatkowo podczas stromych zjazdów pomaga hamowanie silnikiem, w które Access Max 800 EFI jest wyposażony. Wielofunkcyjny wyświetlacz LCD Łatwy w obsłudze wielofunkcyjny wyświetlacz LCD pokazuje wszystkie niezbędne informacje. Cyfrowy prędkościomierz, analogowy obrotomierz, zegar pokładowy, licznik całkowity kilometrów, licznik motogodzin, kontrolkę EFI, kontrolkę maksymalnych obrotów, kontrolkę napędu 2WD/4WD, kontrolkę blokady dyferencjału, wskaźnik poziomu paliwa oraz kontrolki kierunkowskazów. Nowoczesne światła LED Duże, mocne reflektory pozwalają na jazdę nawet w najciemniejszą noc dlatego Access został wyposażony w podwójne projekcyjne reflektory oraz światła LED do jazdy dziennej, są nie tylko praktyczne ale także są nowoczesne. Kierunkowskazy i swiatła tylne / stop również wykonane są w technologii LED dzięki czemu zapewniają minimalne zużycie prądu oraz dużą jasność zwiększając tym samym widoczność oraz bezpieczeństwo.

ARCTIC CAT 550i PS H1 4x4 / 550i TRV PS H1 4x4

Opis quada Arctic Cat 550i PS H1 4x4 / 550i TRV PS H1 4x4 ARCTIC CAT 550i 550i H1 H1 PS i PS Modele TRV są oparte na podstawowym modelu H1 550i, dodatkowo posiada:  metaliczny lakier, felgi aluminiowe oraz elektryczne wspomaganie układu kierowniczego. ARCTIC CAT 550i H1 PS oferuje mocną konstrukcję, mocny silnik, wysoka niezawodność, elektronicznie sterowany  napęd 4x4  oraz blokadę dyferencjału i niezależne zawieszenie. Ale główną zaletą ARCTIC CAT 550i H1 PS jest niezwykły stosunek ceny do wartości. W bardzo atrakcyjnej cenie dostaniesz maszynę wyposażoną fabrycznie w unikalne akcesoria : niezawodna wyciągarka WARN 3000, tylny zaczep kulowy, bardzo wytrzymały przedni i tylny bagażnik, markowy tłumik REMUS  i wiele więcej. Wersja 550i H1 TRV PS oferuje jeszcze więcej miejsca dla pasażera, który ma teraz osobny podniesiony fotel dla pasażera z wygodnym oparciem i stałymi  rękojeściami , jak również wysoko podniesione podnóżki.  O 20 cm większy rozstaw osi w wersji TRVoferuje więcej miejsca dla kierowcy. Poszerzone podwozie także poprawia właściwości trakcyjne np. większą stabilność przy dużych prędkościach lub wjezdzanie na wzniesienie. Unikalny system demontażu fotela pasażera pozwala na szybkie jego zastąpienie przestronną tylną skrzynie ładunkową  z oryginalnych akcesoriów Arctic Cat. Solidne bagażniki stalowe Speedrack i zaczep kulowy umożliwiają szybkie dołączanie różnych urządzeń, jak  i innych akcesoriów roboczych. Można dołączyć przyczepy , kilka różnych typów pługów śnieżnych, kosiarki, rolnicze pługi i szereg innych akcesoriów roboczych.   >>> Ceny i zdjęcia akcesorii są podane w ARCTIC SHOP 550i PS H1 4x4 Cena z akcesoriami: Wspomaganie Aluminiowe felgi Przedni bagażnik Tylny bagażnik Markowy układ wydechowy Remus® Hak holowniczy (334 zł) Markowa wyciągarka WARN®RT30 (2737 zł)      38.989 zł (Brutto) TRV 550i PS H1 4x4x Cena z akcesoriami: Wspomaganie Aluminiowe felgi Przedni bagażnik Tylna przestrzeń TRV (box) (889 zł) Markowy układ wydechowy Remus® Hak holowniczy (334 zł) Markowa wyciągarka WARN®RT30 (2737 zł)      40.717 zł (Brutto) PARAMETRY TECHNICZNE: Pojemność: 545 ccm Typ silnika: 4-suwowy, 1-cylindrowy, SOHC / 4 wentyle Chłodzenie: Cieczą, chłodnica z wentylatorem Max. moc: 15 kW/7500 obr./min. (on-road) System napędu: 2WD / 4WD (elektryczne sterowanie) Blokada dyferenciału: System napędu (elektryczne sterowanie) Zapłon: C.D.I. Skrzynia biegów: Autom. dwustopniowa, bieg wsteczny Duramatic Zawieszenie przód/ tył: Podwójne A - wahacze, przepięcie – 5 stopni Napęd osi: Kardan Długość całkowita: 2180 mm / TRV 2390 mm Szerokość całkowita: 1240 mm Wysokość całkowita: 1290 mm Prześwit: 279 mm Zawieszenie przód / tył: 254 / 254 mm Rozstaw osi: 1280 mm Opony przednie / tylne: 25x8-12 / 25x10-12 Hamulce przednie / tylne: Hydrauliczne tarczowe / hydrauliczny tarczowy Prędkościomierz: Analogowy / cyfrowy Zbiornik paliwa: 21,6 litrów / TRV 20,1 litrów Paliwo: Natural 95 Masa własna: 341 kg Homologacja: Dla dwóch osób  

ARCTIC CAT 700 H1 PS EFI 4x4

ARCTIC CAT 700 H1 PS EFI 4x4

Opis quada Arctic Cat 700 H1 PS EFI 4x4 Kiedy to w 2006 roku Arctic Cat zaprezentował nowy model 650 H1, prekursora dzisiejszego modelu 700,  sześcsetpięćdziesiątka natychmiast stała się postrachem dla rywali w związku z szeregiem zwycięstw odniesionych w serii wyścigów World Powersports Association Quad Terrain Racing Series. Nowy silnik nie mógł się lepiej zaprezentować. Udowodnił,  że jest i w seryjnym wykonaniu  nie tylko niezawodny, ale i „Race Ready” ( przygotowany do wyścigów). Teraz ARCTIC CAT H1 EFI oferuje Państwu to najlepsze z 650 H1, ale jeszcze ze zwiększonym i  silniejszym silnikiem oraz elektrycznym wspomaganiem kierownicy. Z powodu jej wyjątkowej masywności, odporności i niezawodności niniejszy model 700 wybrała do swego ekwipunku Armia USA. NAPĘD: Benzynowy 1-cylindrowy silnik o pojemności 695 ccm z eletronicznym wtryskiem paliwa. Automatyczna dwustopniowa skrzynia biegów z biegiem wstecznym Duramatic zapewnia wyjątkową trakcję i płynność jazdy również przy gwałtownym dodaniu gazu. Moc przenosi się na koła za pomocą wału kardana z elektrycznie przełączanym napędem 2WD/4WD. Elektryczna blokada przedniego dyferencjału do jazdy w trudnym terenie. HAMULCE: Hydrauliczny system hamulcowy z markowymi opancerzonymi przewodami hamulcowymi SteelFlex o dużej wytrzymałości  Centralny hamulec nożny. Dźwignie na kierownicy oddzielne dla przedniego i tylnego hamulca. KOŁA: W podstawowym wyposażeniu niniejszy model posiada 12”Alufelgi oraz terenowe opony o rozmiarach: prze dnie – 25x 8-12, tylne – 25x 10-12. PODWOZIE: Do zalet niniejszego quada zalicza się największy prześwit w tej kategorii - 305 mm, a ten fakt w połączeniu z długością skoku niezależnego zawieszenia na przodzie i z tyłu -254 mm można szczególnie docenić w trudnym i zróżnicowanym terenie. Konstrukcja podwozia i jego osłony wspomagają samoczynne odprowadzanie błota. Elektryczne wspomaganie układu kierowniczego: W celu zmniejszenia zmęczenia, ograniczenia uderzeń kierownicy oraz zwiększenia precyzyjności jazdy wyposażono quada w nowe elektryczne wspomaganie układu kierowniczego ze zmiennym oddziaływaniem, które wpływa znacząco na sterowność pojazdu we wszystkich trybach 4 WD ze zamkniętą blokadą przedniego dyferencjału. Wspomaganie układu kierowniczego wspomaga quada siłą 50 Nm czyli trzykrotnie większą od oferty konkurencji! W rezultacie tego quad dysponuje bezkonkurencyjną sterownością przy niskich i wysokich prędkościach, w trudnym terenie czy też z pełnym ładunkiem. >>> Ceny i zdjęcia akcesorii są podane w ARCTIC CAT SHOP Cena z akcesoriami PREMIUM Packet: Maskująca grafika CAMOUFLAGE Wspomaganie Przedni bagażnik Tylny bagażnik Aluminiowe felgi Markowy układ wydechowy Remus® Hak holowniczy (334 zł) Przednia rama ochronna (1232 zł) Markowa wyciągarka WARN®3000 (2737 zł)      44 500 zł (Brutto) PARAMETRY TECHNICZNE: Pojemność: 695 ccm Typ silnika: 4-suwowy, 1-cylindrowy, SOHC / 4 wentyle Chłodzenie: Cieczą, chłodnica z wentylatorem Max. moc: 15 kW/7500 obr./min. (on-road) System napędu: 2WD / 4WD (elektryczne sterowanie) Blokada dyferenciału: System napędu (elektryczne sterowanie) Zapłon: C.D.I. Skrzynia biegów: Autom. dwustopniowa, bieg wsteczny Duramatic Zawieszenie przód/ tył: Podwójne A - wahacze, przepięcie – 5 stopni Napęd osi: Kardan Długość całkowita: 2180 mm Szerokość całkowita: 1240 mm Wysokość całkowita: 1290 mm Prześwit: 305 mm Zawieszenie przód / tył: 254 / 254 mm Rozstaw osi: 1280 mm Opony przednie / tylne: 25x8-12 / 25x10-12 Hamulce przednie / tylne: Hydrauliczne tarczowe / hydraulicky tarczowy Prędkościomierz: Analogowy / cyfrowy Zbiornik paliwa: 24,6 litrów Paliwo: Natural 95 Masa własna: 341 kg Homologacja: Dla dwóch osób

ARCTIC CAT PROWLER 1000 XTZ H2 EFI 4x4

Opis Arctic Cat PROWLER 1000 XTZ H2 EFI 4x4 (SIDE by SIDE) • Elektryczne wspomaganie sterowania ze zmiennym oddziaływaniem • Podnośna skrzynia ładunkowa o nośności 272 kg, wiele uchwytów do umocowywania • 14 - calowe koła aluminiowe • Chłodzony cieczą 2-cylindrowy silnik 951 ccm, SOHC, EFI • Siła pociągowa 682 kg   • Dysponujący  ogromną mocą, jeden z największych silników świata quadów, silnik z naszego legendarnego THUNDERCATU 1000, wyposażyliśmy w elektroniczny wtrysk paliwa, a następnie zamontowaliśmy go do wzmocnionego, przepracowanego, sportowo dostrojonego podwozia Prowlera. Tak właśnie powstał Prowler 1000i XTZ, najwszechstronniejszy  side by side na rynku - do praci i do rekreacji. Mieliśmy na czym budować, bo przecież Prowler XTZ jest zwycięzcą jednego z najbardziej brutalnych wyścigów kontynentu amerykańskiego  Baja 1000. Dlatego też model XTZ został wybrany w Ameryce jako Industry’ s Best Work and Play Champion – jako najbardziej wielofunkcyjny UTV na rynku. Elektryczne wspomaganie układu sterowania Co Państwo powiedzą na manipulację pojazdem z 272 kg na skrzyni ładunkowej, oraz z 680 kg na przyczepie? To nie jest żaden problem z nowym elektrycznym wspomaganiem sterowania. Wspomaganie układu sterowania Arctic Cat Assist EPS ze zmiennym oddziaływaniem ułatwia kierowanie nawet jeszcze przed nastartowaniem pojazdu. Wspomaganie znacząco wpływa na sterowność tego wyjątkowego pojazdu - obniża siłę konieczną do kierowania . Na drogach, w terenie, podczas jazdy przez najtrudniejsze przeszkody, przez wielkie kamienie, kłody, w głębokich mokradłach, w śniegu z pełnym załadunkeim, w trybie 4WD lub ze zamkniętą blokadą dyferencjału - wszędzie tam jest wykorzystywane wspomaganie o sile całych 50 Nm, czyli trzykrotnie większej niż oferuje konkurencja! Rezultatem jest łatwe kierowanie i bezkonkurencyjna sterowność w wysokich i niskich prędkościach, w trudnym terenie i z pełnym ładunkiem. Napęd: Nadzwyczajnie silny, wyprodukowany w Ameryce benzynowy, chłodzony cieczą, czterowentylowy silnik 1-walcowy o pojemności 545 ccm jest wyposażony w elektroniczny wtrysk paliwa. To zapewnia bezproblemowe startowanie i maksymalną moc niezaleleżnie od otaczającej temperatury i wysokości nad poziomem morza. Moc silnika jest następnie przenoszona przez dwustopniową całkowicie automatyczną skrzynię biegów Duramatic z biegiem wstecznym i zdolnością hamowania silnikiem na niezależnie zawieszone tylne koła. Napęd przedni jest elektrycznie przekładany (2WD/4WD) a do jazdy w najtrudniejszym terenie służy elektryczna blokada przedniego dyferencjału Atrakcyjne podświetlony czerwonym kolorem wyświetlacz LCD z czternastoma funkcjami czytelnie dostarcza kompletne informacje eksploatacjyne – analogowy prędkościomierz, cyfrowy obrotomierz/licznik motogodzin, licznik paliwa i dziennego przebiegu, wskaźnik włączonego przewodu, kontrolkę włączenia dyferencjału, wskaźnik włączonego napędu 2WD/4WD, kontrolkę świateł długich, stan akumulatora, temperatury silnika, ciśnienia oleju i inne dane. Do kolejnych zalet Prowlera 700 należy wielki zbiornik paliwowy - 31 litrów oraz wysoki prześwit - 254 mm do przeprawy w trudnym terenie. Wytrzymała podnożna skrzynia ładunkowa o nośności 272 kg, 14” Alufelgi, , hak holowniczy, lakier metaliczny, uchwyt do napojów w środkowej konsoli kabinowej, trzypunktwe pasy, wyciągarka WARN® 3000. PARAMETRY TECHNICZNE: Pojemność: 952 ccm Typ silnika: 4-suwowy, 2-cylindrowy V-TWIN, SOHC / 4 wentyle Chłodzenie: Cieczą, chłodnica z wentylatorem Max. moc: 15 kW/7500 obr./min. (on-road) System napędu: 2WD / 4WD (elektryczne sterowanie) Blokada dyferenciału: System napędu (elektryczne sterowanie) Zapłon: C.D.I. Skrzynia biegów: Autom. dwustopniowa, bieg wsteczny Duramatic Zawieszenie przód/ tył: Podwójne A - wahacze, przepięcie – 5 stopni Napęd osi: Kardan Długość całkowita: 3016 mm Szerokość całkowita: 1562 mm Wysokość całkowita: 2006 mm Prześwit: 254 mm Zawieszenie przód / tył: 432 / 457 mm Rozstaw osi: 1905 mm Opony przednie / tylne: 26x9-14 / 26x11-14 Hamulce przednie / tylne: Hydrauliczne tarczowe / hydraulicky tarczowy Prędkościomierz: Analogowy / cyfrowy Zbiornik paliwa: 24,6 litrów Paliwo: Natural 95 Masa własna: 596 kg Homologacja: Dla dwóch osób Tažná síla: 335 kg Vnitřní rozměry korby: 909x533x213 mm Nosnost korby: 272 kg  

ARCTIC CAT TBX 700 H1 PS EFI

ARCTIC CAT TBX 700 H1 PS EFI

Opis quada Arctic Cat TBX 700 H1 PS EFI "Pickup" Potrzebują Państwo wszechstronnego quada z wieloma funkcjami do wykonywania pracy? Chodzi Państwu o najlepszego na rynku quada z głównym przeznaczeniem do ciężkiej pracy? Wszystkie te wymagania spełnia Arctic Cat TBX 700 H1, masywny quad ze skrzynią ładunkową, efektywny pick-up terenowy, który odwiezie i dowiezie Państwa ładunek bez względu na jego ciężar. Całodzienna praca nie zmęczy ani Państwa ani quada, więc pod koniec dnia lub w weekend  mogą Państwo wyjechać również na miłą przejażdżkę z Arctic Catem TBX. Na wielką i masywną tylną skrzynię ładunkową nałożą Państwo aż 136 kg ładunku. Skrzynia jest podnoszona , tylną burtę  również można przychylić na dół w stylu pick-up. Pick-up posiada zintegrowane szyny do szybkiego i prostego montażu akcesorii. Po obu stronach skrzyni znajdą Państwo poręcze do jej przechylania i wystarczającą liczbę  uchwytów, bezpośrednio zabudowanych do skrzyni i ramy quada, w celu umocowywania taśm. Silny Arctic Cat TBX H1 ma służyć przede wszystkim do pracy, więc oprócz podnoszonej  skrzyni oferuje nieprzeciętną siłę pociągową - 476 kg, a co więcej, uwiezie jeszcze 45 kg na przednim bagażniku. Kolejne dwie przestrzenie bagażowe znajdą Państwo w tylnych błotnikach. Przedni system Speed Rack umożliwia szybki montaż i demontaż szeregu oryginalnych akcesorii Arctic Cat bez użycia narzędzi. W podstawowym wyposażeniu Arctic Cat TBX 700 H1 PS znajduje się markową wyciągarkę WARN 3000. W naszej ofercie znajdą Państwo duży wybór akcesorii, śnieżnych pługów, gąsienic  i innego wyposażenia. NAPĘD: Legendarny 1-cylindrowy , 4- suwowy silnik H1 firmy Arctic Cat o pojemności 686 ccm, skonstruowany i wyprodukowany w USA, spełni Państwa wymagania – wspaniałą siłę pociągową, wyjątkowe przyśpieszenie, wysoki moment obrotowy, niskie zużycie paliwa i również nadzwyczajną niezawodność. Czterozaworowy silnik, chłodzony cieczą, z przewodem SOHC  jest wyposażony w nowoczesny elektroniczny wtrysk paliwa EFI, który zapewnia możliwie maksymalną moc bez względu na aktualną temperaturę czy wysokość nad poziomem morza. Automatyczny, bezproblemowy dwustopniowy wariator Duramatic z biegiem wstecznym, umożliwia płynną jazdę bez konieczności przerzucania biegów, zapewnia wspaniałą trakcję i przy gwałtownym dodaniu gazu. Oprócz tego umożliwia hamowanie silnikiem podczas jazdy ze stromego terenu. Moc jest przenoszona na koła za pomocą wału kardana . Napęd jest przełączalny elektrycznie na tylne lub na wszystkie cztery koła ( 2WD/4WD), a do jazdy w najtrudniejszych warunkach jest jeszcze do dyspozycji elektryczna blokada przedniego dyferencjału. Elektroniczny sprzężony włącznik napędu 2WD/4WD/Difflock jest zupełnie nowo skonstruowany, ze zmodyfikowaną aretacją, znacznie upraszczający proces przekładania przedniego napędu i włączania blokady przedniego dyferencjału. HAMULCE: Efektywny hydrauliczny system hamulcowy z markowymi opancerzonymi przewodami SteelFlex. Centralny hamulec nożny. Dźwignie na kierownicy oddzielne dla przedniego  tylnego hamulca. KOŁA: W podstawowym wyposażeniu niniejszy model posiada  12”Alufelgi oraz opony terenowe o rozmiarach: przednie – 25x8-12, tylne – 25x 10-12. PODWOZIE: Do zalet tego quada zalicza się również wytrzymałe podwozie z kołami niezależnie zawieszonymi na masywnych podwójnych wahaczach, z nadzwyczajnie wysokim prześwitem - 305 mm, którą Państwo szczególnie docenią w trudnym terenie. Sprężyny mają 5 możliwości ustawienia przedpięcia, więc mogą Państwo idealnie przystosować podwozie do wielkości ładunku, terenu lub preferowanego stylu jazdy. SYSTEM ELEKTRYCZNY: Atrakcyjny wyświetlacz LCD z podświetleniem w czerwonym kolorze oraz czternastoma funkcjami czytelnie dostarcza kompletne informacje eksloatacyjne  a są to:  analogowy prędkościomierz cyfrowy obrotomierz/licznik motogodzin, licznik paliwa i licznik przebiegu dziennego , kontrolka włączonego dyferencjału, wskaźnik włączonego napędu 2WD/4WD, kontrolka świateł długich, stan akumulatora, temperatury silnika, ciśnienia oleju i inne dane. Elektryczne wspomaganie układu kierowniczego: W celu zmniejszenia zmęczenia, ograniczenia uderzeń kierownicy oraz zwiększenia precyzyjności jazdy wyposażono quada w nowe elektryczne wspomaganie układu kierowniczego ze zmiennym oddziaływaniem, które wpływa znacząco na sterowność pojazdu we wszystkich trybach 4 WD ze zamkniętą blokadą przedniego dyferencjału. Wspomaganie układu kierowniczego wspomaga quada siłą 50 Nm czyli trzykrotnie większą od oferty konkurencji! W rezultacie tego quad dysponuje bezkonkurencyjną sterownością przy niskich i wysokich prędkościach, w trudnym terenie czy też z pełnym ładunkiem. Cena z akcesoriami PREMIUM Packet: Wspomaganie Nowoczesny lakier metaliczny Przedni bagażnik Aluminiowe felgi Markowy układ wydechowy Remus® Korba składana tylna (3063 zł) Hak holowniczy (334 zł) Przednia rama ochronna (1232 zł) Markowa wyciągarka WARN®3000 (2737 zł)   49 000 zł (Brutto) PARAMETRY TECHNICZNE: Pojemność: 695 ccm Typ silnika: 4-suwowy, 1-cylindrowy, SOHC / 4 wentyle Chłodzenie: Cieczą, chłodnica z wentylatorem Max. moc: 15 kW/7500 obr./min. (on-road) System napędu: 2WD / 4WD (elektryczne sterowanie) Blokada dyferenciału: System napędu (elektryczne sterowanie) Zapłon: C.D.I. Skrzynia biegów: Autom. dwustopniowa, bieg wsteczny Duramatic Zawieszenie przód/ tył: Podwójne A - wahacze, przepięcie – 5 stopni Napęd osi: Kardan Długość całkowita: 2180 mm Szerokość całkowita: 1240 mm Wysokość całkowita: 1290 mm Prześwit: 305 mm Zawieszenie przód / tył: 254 / 254 mm Rozstaw osi: 1280 mm Opony przednie / tylne: 25x8-12 / 25x10-12 Hamulce przednie / tylne: Hydrauliczne tarczowe / hydraulicky tarczowy Prędkościomierz: Analogowy / cyfrowy Zbiornik paliwa: 24 litrów Paliwo: Natural 95 Masa własna: 359 kg Homologacja: Dla dwóch osób    

Quad TGB TARGET 600 iRS EFI

Quad TGB TARGET 600 iRS EFI

Silnik Typ: czterosuwuwy jednocylindrowy SOHC, EFI Siemens Pojemność: 561 cm3 Średnica x skok: Ø 97 x 79,2 mm Kompresja: 10.2 : 1 Moc: 31,4 kW (off-road) Max. moment obrotowy: 53,6 Nm/5500 min-1 (off-road) Chłodzenie: cieczą + wentylator elektryczny Układ napędowy Napęd: 2x4 / 4x4, przełączany elektrycznie Skrzynia biegów: automatyczna - CVT wariator z biegiem wstecz, L/H/N/R, hamowanie silnikiem Blokada dyferencjału: przedniego, elektrycznie przełączana Przekładnia główna: wał kardana, z przodu i z tyłu Podwozie Zawieszenie przód: niezależne podwójne wahacze Zawieszenie tył: niezależne podwójne wahacze Amortyzatory przód: hydrauliczne + pięciostopniowa regulacja napięcia sprężyny Amortyzatory tył: hydrauliczne + pięciostopniowa regulacja napięcia sprężyny Hamulce przód: 2x tarcza hydrauliczna Hamulce tył: 1x tarcza hydrauliczna Opony przód: AT25 x 8 - 12 Opony tył: AT25 x 10 - 12 Rozmiary i waga Długość całkowita: 1950 mm Szerokość całkowita: 1240 mm Wysokość całkowita: 1410 mm Prześwit: 305 mm Wysokość siedziska: 940 mm Rozstaw: 1290 mm Sucha masa: 416 kg Zbiornik paliwa: 15 l Inne Wyświetlacz: Wielofunkcyjny wyświetlacz z funkcjami: obrotomierz, prędkościomierz, osiągnięta maksymalna prędkość obrotowa silnika, osiągnięta maksymalna prędkość, średnia prędkość, licznik dzienny przebytych kilometrów, przebieg całkowity, dzienny licznik motogodzin, całkowity licznik motogodzin, wskaźnik poziomu paliwa, zegar pokładowy Kontrolki: napędu 4x4, przegrzania silnika, oleju silnikowego, kierunkowskazów, świateł Homologacja Homologacja: tak, prawo jazdy kategorii B Wyposażenie Homologowany hak holowniczy, elektryczna blokada przedniego dyferencjału, elektrycznie przełączany napęd 2x4/4x4, opancerzone prewody hamulcowe, atrakcyjne 8-ramienne felgi aluminiowe, markowe opony, osłony dłoni, mocny zderzak z przodu, wyciągarka 3000 lbs, 12V gniazdo zasilające 10A 120W. Uwaga Fotografie i ilusracje nie muszą dokładnie odpowiadać pojazdom, które są dostępne na rynku polskim. Importer zastrzega sobie prawo do zmiany cen i specyfikacji.

TGB BLADE 600 LT EFI IRS

TGB BLADE 600 LT EFI IRS

Silnik Typ: 4-suwowy, 1-cylindrowy, SOHC, EFI Pojemność: 561 cm3 Średnica x skok tłoka: Ø 97 x 79,2 mm Kompresja: 10.2 : 1 Moc: 31,4 kW/7000 /min (off-road) Max. točivý moment: 53,6 Nm/5500 /min (off-road) Chłodzenie: cieczą + olejem + wentylator elektryczny Układ napędowy Napęd: 2x4 / 4x4, przełączany elektrycznie Skrzynia biegów: automatyczna - CVT z biegiem wstecz, L/H/N/R/P, hamowanie silnikiem Blokada dyferencjału: przedniego, przełączane elektrycznie Przekładnia główna: wał kardana, z przodu i z tyłu Podwozie Zawieszenie przód: niezależne podwójne wahacze Zawieszenie tył: niezależne podwójne wahacze Amortyzatory przód: hydrauliczne, regulacja napięcia wstępnego sprężyny Amortyzatory tył: hydrauliczne, regulacja napięcia wstępnego sprężyny Hamulce przód: 2x tarcze hydrauliczne Hamulce tył: 1x tarcza hydrauliczna Opony przód: AT25 x 8 - 12 Opony tył: AT25 x 10 - 12 Rozmiary i waga Długość całkowita: 2120 mm Szerokość całkowita: 1240 mm Wysokość całkowita: 1502 mm Prześwit: 320 mm Wysokość siuedziska: 940 mm Rozstaw: 1290 mm Sucha masa: 427 kg Zbiornik paliwa: 18 l Wyświetlacz: Wielofunkcyjny wyświetlacz z funkcjami: obrotomierz, prędkościomierz, osiągnięta maksymalna prędkość obrotowa silnika, osiągnięta maksymalna prędkość, średnia prędkość, licznik dzienny przebytych kilometrów, przebieg całkowity, dzienny licznik motogodzin, całkowity licznik motogodzin, wskaźnik poziomu paliwa, zegar pokładowy Kontrolki: napęd 4x4, przegrzania silnika, oleju silnikowego, kierunkowskazów, świateł Homologacja Homologacja: tak (prawo jazdy kategorii B) Wyposażenie Homologowany hak holowniczy, elektryczna blokada przedniego dyferencjału, elektrycznie przełączany napęd 2x4/4x4, opancerzone przewody hamulcowe, atrakcyjne 8-ramiene felgi aluminiowe, markowe opony, osłony dłoni na kierownicy, mocny zderzak z przodu, przedni i tylny bagażnik, siedzisko z oparciem i uchwytami dla pasażera, wyciągarka 3000 lbs, 12V gniazdo zasilające 10A 120W, światła dzienne LED. Uwaga Zdjęcia oraz ilustracje nie muszą odpowiadać specyfikacji modelu na polskim rynku. Importer zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji oraz cen.

ARCTIC CAT PROWLER 700 HDX H1 EFI 4x4

Opis Arctic Cat PROWLER 700 HDX H1 4x4 (SIDE by SIDE) Zupełnie nowy Arctic Cat Prowler 700 HDX jest najbardziej pracowitym profesjonalnym UTV z rodziny Prowlerów. W tym celu został skonstruowany od podstaw. Wzmocniona sztywna rama z wydłużonym rozstawem osi o 250 mm daje Arctic Catowi Prowler 700 HDX suwerenne możliwości jazdy, nawet wtedy gdy na skrzynie ładunkowej wiozą Państwo ponad 450 kg a z tyłu jeszcze przyczepę z ciężarem 680 kg. Pewny i niezawodny Arctic Cat Prowler 700 HDX posiada jeszcze  więcej zalet w celu uprzyjemnienia Państwu pracy. Wydłużona zdejmowana skrzynia ładunkowa Nowo skonstruowana wydłużona skrzynia ładunkowa jest dostatecznie obszerna i szeroka w celu bezproblemowego przewiezienia na niej drewnianej palety lub wielkiej belki słomy. Skrzynia ładunkowa jest zdejmowana – można jej używać jako typowej skrzyni ładunkowej albo w ciągu kilku minut mogą Państwo odmontować wszystkie ściany boczne, w rezultacie czego powstanie powierzchnia do łatwego przewożenia obszernych i długich ładunków. Jedyne trzymiejscowe UTV na rynku Liczba miejsc należy do kolejnych atutów Prowlera 700 HDX. PROWLER HDX  jako jedyny na rynku jest skonstruowany w wersji trzymiejscowej. Kabina Powleru HDX została zmodyfikowana tak, aby na przednich, anatomicznie ukształtowanch siedzeniach  z trzypunktowymi pasami bezpieczeństwa i podziałem 40/20/40, wszyscy podróżni mieli zapewniony dostateczny komfort i bezpieczeństwo. Elektryczne wspomaganie kierownicy Manipulacja pojazdem z 272 kg na skrzyni ładunkowej, do tego jeszcze 680 kg na przyczepie? Daleczego nie? Z nowym elektrycznym wspomaganiem kierownicy  to nie jest żaden problem. Wspomaganie kierownicy Arctic Cat Assist EPS ze zmiennym oddziaływaniem ułatwia kierowanie jeszcze przed wystartowaniem  pojazdu. Wspomaganie sterowania wpływa znacząco na sterowność tego wyjątkowego pojazdu.  Na drogach, w terenie, podczas jazdy przez najtrudniejsze przeszkody, przez wielkie kamienie, kłody, w głębokim błocie , w śniegu z pełnym załadunkeim, w trybie 4WD lub z włączoną  blokadą dyferencjału - wszędzie tam jest wykorzystywane wspomaganie o sile 50 Nm, czyli trzykrotnie większej niż oferuje konkurencja! Rezultatem jest łatwe kierowanie z minimalnym zmęczeniem, które umożliwi Państwu lub Państwa pracownikom codzienną efektywną pracę. Komfort podczas jazdy zwiększa pięciopozycyjna kierownica i przemieszczenie drążku sterowania z pozycjami Low, High, Neutral, Parkowanie, bieg wsteczny na tablicę rozdzielczą. Napęd: Nadzwyczajnie silny, wyprodukowany w Ameryce benzynowy, chłodzony cieczą czterowentylowy silnik 1-walcowy o pojemności 545 ccm jest wyposażony w elektroniczny wtrysk paliwa. To zapewnia bezproblemowe startowanie i maksymalną moc niezależnie od otaczającej temperatury i wysokości nad poziomem morza.Moc silnika jest następnie przenoszona przez dwustopniową całkowicie automatyczną skrzynię biegów Duramatic z biegiem wstecznym i zdolnością hamowania silnikiem na niezależnie zawieszone tylne koła. Przedni napęd jest elektrycznie przełączalny (2WD/4WD) a do jazdy w najtrudniejszym terenie jest jeszcze do dyspozycji elektryczna blokada przedniego dyferencjału Podświetlony rudym kolorem wyświetlacz LCD z czternastoma funkcjami czytelnie dostarcza kompletne informacje eksploatacyjne – analogowy szybkościomierz, cyfrowy obrotomierz/licznik motogodzin, licznik paliwa i dziennego przebiegu, kontrolkę włączenia dyferencjału, wskaźnik włączonego napędu 2WD/4WD, kontrolkę świateł długich, stan akumulatoru, temperatury, ciśnienia oleju i inne dane. Do kolejny zalet Prowlera 700 Do  należy ogromna przestrzeń bagażowa w przedniej masce, wielki zbiornik paliwowy - 31 litrów i wysoki prześwit 254 mm, wszystko w celu przeprawy w trudnym terenie. Wyposażenie objęte ceną: wytrzymała podnośna skrzynia ładunkowa o nośności 455 kg, 14” Alufelgi, lakier metaliczny, uchwyt do napojów w środkowej konsoli kabinowej, trzypunktwe pasy, hak holowniczy. Cena z akcesoriami: 60.556 zł (Brutto) PARAMETRY TECHNICZNE: Pojemność: 695 ccm Typ silnika: 4-suwowy, 1-cylindrowy, SOHC / 4 wentyle Chłodzenie: Cieczą, chłodnica z wentylatorem Max. moc: 15 kW/7500 obr./min. (on-road) System napędu: 2WD / 4WD (elektryczne sterowanie) Blokada dyferenciału: System napędu (elektryczne sterowanie) Zapłon: C.D.I. Skrzynia biegów: Autom. dwustopniowa, bieg wsteczny Duramatic Zawieszenie przód/ tył: Podwójne A - wahacze, przepięcie – 5 stopni Napęd osi: Kardan Długość całkowita: 3277 mm Szerokość całkowita: 1524 mm Wysokość całkowita: 2006 mm Prześwit: 254 mm Zawieszenie przód / tył: 254 / 254 mm Rozstaw osi: 1905 mm Opony przednie / tylne: 26x9-14 / 26x11-14 Hamulce przednie / tylne: Hydrauliczne tarczowe / hydraulicky tarczowy Prędkościomierz: Analogowy / cyfrowy Zbiornik paliwa: 31 litrów Paliwo: Natural 95 Masa własna: 619 kg Homologacja: Dla 3 osób  

ARCTIC CAT WILDCAT 1000 H2 EFI PS 4x4 Homologacja

Opis Arctic Cat WILDCAT 1000 H2 EFI 4x4 (SIDE by SIDE) - Homologacja Dobrze wiemy, co będą Państwo wyczyniać z Wildcatem, dlatego też jego cały spód jest w pełni chroniony osłonami ze szczególnie wytrzymałego materiału HDPE   Silnik 1000 H.O. Silnik 1000 H.O., wyprodukowany w naszej fabryce silników w St. Cloud w Minnesocie, przedstawia najsilniejszą jednostkę napędową w kategorii sportowych UTV. Chociaż ten litrowy V-Twin z czterozaworową  techniką i elektronicznym wtryskiem paliwa zdał już egzamin na Prowlerech XTZ, jeszcze celowo dla Wildcata został starannie dostrojony do większej mocy i wyższego momentu obrotowego w celu uzyskania wyraźnej akceleracji. Elektroniczny wtrysk paliwa zapewnia bezproblemowe startowanie i optymalną moc niezależne od temperatury i wysokości nad poziomem morza.Ogromna moc silnika jest następnie przenoszona na dwustopniową, w pełni automatyczną przekładnię Duramatic  z biegiem wstecznym i zdolnością hamowania silnikiem, a następnie na niezależnie zawieszone tylne koła. Napęd przedni jest dołączany  elektrycznie ( 2WD/4WD), a do jazdy w najtrudniejszym terenie szczególnie przydaje się elektryczna blokada przedniego mechanizmu różnicowego. W celu ochrony przed gwałtownymi uderzeniami, na przykład podczas dochamowań, do całego systemu napędowego został wprowadzony Spike Load Dampener (SLD), który umożliwia milisekundowe prześlizgnięcie się wałków  w Elektryczne wspomaganie układu kierowania Aby zmniejszyć zmęczenie, stłumić uderzenia kierownicy i zwiększyć precyzję jazdy Wildcata wyposażono w nowy elektryczne wspomaganie kierowania z oddziaływaniem zmiennym, który wpływa znacząco na sterowność tego wyjątkowego pojazdu we wszystkich trybach, włącznie trybu 4WD z zamkniętą blokadą przedniego dyferencjału. Hi-Tech przyrządy elektryczne Wildcat wchodzi na rynek wyposażony w atrakcyjne przednie reflektory na bazie Hi-Tech LED technologii, która potrafi zmienić noc w dzień.Technologią LED mogą się również pochwalić światła tylne. Atrakcyjny LCD wyświetlacz z podświetleniem w czerwonym kolorze oraz 14 funkcjami czytelnie dostarcza kompletnych informacji eksploatacyjnych,  a są to:  analogowy szybkościomierz, cyfrowy obrotomierz/licznik motogodzin, licznik paliwa i licznik przebiegu dziennego,  kontrolka załączenia dyferencjału, wskaźnik załączonego napędu 2WD/4WD, kontrolka świateł długich, stan baterii, ciepła, ciśnienia oleju i inne dane. Do kolejnych zalet Wildcata należą: pięć stopni regulacji kierownicy, zbiornik paliwa powiększony do 33 litrów, tylna skrzynia ładunkowa o nośności do 136kg    ( nawiasem mówiąc, to jest największa nośność w tej kategorii), gniazdko 12 V w środkowej konsoli do GS nawigacji lub ładowarki telefonu komórkowego oraz wysoki prześwit -330mm - sprzyjający maksymalnej przeprawie w trudnym terenie. Wyposażenie i akcesoria objęte ceną: Wytrzymała skrzyń ładunkowa o nośności do 136 kg, wspomaganie układu kierowniczego, amortyzator układu sterowniczego, lakier metaliczny, aluminiowe koła, drzwi,  amortyzatory Waker Evans z możliwością nastawienia, światła LED, 14”alufelgi, uchwyt do napojów w środkowej konsoli kabinowej, trzypunktowe pasy. Przewidywana cena włącznie akcesorii i kosztów rejestracji:   88 900 zł (Brutto) PARAMETRY TECHNICZNE: Pojemność: 951 ccm Typ silnika: 4-suwowy, 2-cylindrowy V-TWIN, SOHC / 4 wentyle Chłodzenie: Cieczą, chłodnica z wentylatorem Max. moc: 15 kW/7500 obr./min. (on-road) System napędu: 2WD / 4WD (elektryczne sterowanie) Blokada dyferenciału: System napędu (elektryczne sterowanie) Zapłon: C.D.I. Skrzynia biegów: Autom. dwustopniowa, bieg wsteczny Duramatic Zawieszenie przód/ tył: Podwójne A - wahacze, przepięcie – 5 stopni Napęd osi: Kardan Długość całkowita: 3048 mm Szerokość całkowita: 1626 mm Wysokość całkowita: 1670 mm Prześwit: 330 mm Zawieszenie przód / tył: 432 / 457 mm Rozstaw osi: 2413 mm Opony przednie / tylne: 26x9-R14 / 26x11-R14 Hamulce przednie / tylne: Hydrauliczne tarczowe / hydrauliczne tarczowe Prędkościomierz: Analogowy / cyfrowy Zbiornik paliwa: 33,3 litrów Paliwo: Natural 95 Masa własna: 592 kg Homologacja: Dla dwóch osób    

ARCTIC CAT 700 H2 DIESEL TRV 4x4 3in1

Opis quada Arctic Cat 700 H2 DIESEL TRV 4x4 3in1 Ten model quada umie dotrzymać narzucone tempo pracy, ale oprócz tego co by Państwo powiedzieli na przejażdżkę po pracy? Proszę się nie bać, paliwa tak szybko nie zabraknie, Arctic Cat 700 Diesel EGR TRV ma silne serce diesel-a, dwucylindrowe z elektronicznym wtryskiem paliwa. Szczyci się niesamowicie niskim zużyciem paliwa.  Moment obrotowy posyła do automatycznego wariatora Duramatic z redukcją, biegiem wstecznym i zdolnością hamowania silnikiem. Silnik diesla może się wydawać rarytasem, ale rozum głosuje na niego. Jest niezawodny i wyjątkowo ekonomiczny w eksploatacji. Ten fakt w powiązaniu z dużym zbiornikiem paliwa zapewnia wyjątkowo duże spektrum wykorzystania. Jednocześnie jest wspaniałym pomocnikem w ogrodzie czy w gospodarstwie, tam gdzie potrzeba dowieźć drewno, ciągnąć ciężary, w lecie przyczepić kosiarkę a w zimie pług śnieżny. Natomiast w czasie weekendów docenią Państwo wygodne, wydłużone podwozie i system TRV 3w1, umożliwiający szybkie wyjęcię siedzenie  drugiego pasażera i wymienienie go na obszerny kufer bagażowy lub za wielki bagażnik z oferty oryginalnych akcesorii. NAPĘD: Diesel  dwucylindrowy silnik o pojemności 686 ccm z elektronicznym wtryskiem paliwa. Automatyczna skrzynia biegów z biegiem wstecznym Duramatic zapewnia wyjątkową trakcję i płynność jazdy również przy gwałtownym dodaniu gazu.Moc jest przenoszona na koła za pomocą wału kardana z elektrycznie przełączanym napędem 2WD/4WD. Elektryczna blokada dyferencjału do jazdy w trudnym terenie. HAMULCE: Efektywny hydrauliczny system hamulcowy z markowymi opancerzonymi przewodami SteelFlex. Centralny hamulec nożny. Dźwignie na kierownicy oddzielne dla przedniego  i tylnego hamulca. KOŁA: W podstawowym wyposażeniu niniejszy model posiada 12”Alufelgi oraz opony terenowe o rozmiarach: przednie – 25x8-12, tylne – 25x 10-12. PODWOZIE: Do zalet niniejszego quada zalicza się  największy prześwit w tej kategorii, 254 mm, a ten fakt w połączeniu z długością skoku niezależnego zawieszenia na przodzie i z tyłu 203 mm jest szczególnie przydatny  w trudnym  terenie. Konstrukcja podwozia z osłonami wspomaga jego samoczynne odprowadzanie błota. Cena z akcesoriami: Przedni bagażnik Tylny bagażnik Hak holowniczy (334 zł) Przednia rama ochronna (1232 zł) Markowa wyciągarka WARN®3000 (2737 zł)   49 700 zł (Brutto)   PARAMETRY TECHNICZNE: Pojemność: 686 ccm Typ silnika: DIESEL - 4-suwowy, 2-cylindrowy, SOHC / 2 wentyle Chłodzenie: Cieczą, chłodnica z wentylatorem Max. moc: 12,9 kW (już od 2250 ot./min.) System napędu: 2WD / 4WD (elektryczne sterowanie) Blokada dyferenciału: System napędu (elektryczne sterowanie) Zapłon: C.D.I. Skrzynia biegów: Autom. dwustopniowa, bieg wsteczny Duramatic Zawieszenie przód/ tył: Podwójne A - wahacze, przepięcie – 5 stopni Napęd osi: Kardan Długość całkowita: 2390 mm Szerokość całkowita: 1240 mm Wysokość całkowita: 1290 mm Prześwit: 280 mm Zawieszenie przód / tył: 254 / 254 mm Rozstaw osi: 1480 mm Opony przednie / tylne: 25x8-12 / 25x10-12 Hamulce przednie / tylne: Hydrauliczne tarczowe / hydraulicky tarczowy Prędkościomierz: Analogowy / cyfrowy Zbiornik paliwa: 20,8 litrów Paliwo: Natural 95 Masa własna: 398 kg Homologacja: Dla dwóch osób  

ARCTIC CAT 700 H1 EFI 4x4  Special Edition

Opis quada Arctic Cat 700 H1 EFI 4x4 SE ARCTIC CAT 700i H1 SE jest następcą 650 H1, model, zaraz po wprowadzeniu na rynek w 2006 stał się zwycięzca Powersports Światowego Stowarzyszenia Terrain Quad, ARCTIC CAT 700i H1 SE charakteryzuje się bardzo mocnym silnikiem EFI, mocna konstrukcja, wysoka niezawodność, elektronicznie sterowany napęd 4x4 i  blokada dyferencjału, niezależne zawieszenie .Wyjątkowa trwałości,  konstrukcji i wyjątkowa niezawodność spowodowały że ARCTICa CATa 700 wybrano do służby w armii USA i wojsk innych państw. W bardzo atrakcyjnej cenie dostaniesz maszynę wyposażoną fabrycznie w unikalne akcesoria :niezawodna wyciągarka WARN 3000, tylny zaczep kulowy, bardzo wytrzymały przedni i tylny bagażnik, markowy tłumik REMUS aluminiowe obręcze kół zaprojektowane przez i wiele więcej. Solidne bagażniki stalowe Speedrack i zaczep kulowy umożliwiają szybkie dołączanie różnych urządzeń, jak  i innych akcesoriów roboczych. Można dołączyć przyczepy , kilka różnych typów pługów śnieżnych, kosiarki, rolnicze pługi i szereg innych akcesoriów roboczych. >>> Ceny i zdjęcia akcesorii są podane w ARCTIC CAT SHOP Cena z akcesoriami: Bumper Przedni bagażnik Tylny bagażnik Aluminiowe felgi Markowy układ wydechowy Remus® Hak holowniczy (334 zł) Markowa wyciągarka WARN®3000 (2737 zł)      36 100 zł (Brutto)   PARAMETRY TECHNICZNE: Pojemność: 695 ccm Typ silnika: 4-suwowy, 1-cylindrowy, SOHC / 4 wentyle Chłodzenie: Cieczą, chłodnica z wentylatorem Max. moc: 15 kW/7500 obr./min. (on-road) System napędu: 2WD / 4WD (elektryczne sterowanie) Blokada dyferenciału: System napędu (elektryczne sterowanie) Zapłon: C.D.I. Skrzynia biegów: Autom. dwustopniowa, bieg wsteczny Duramatic Zawieszenie przód/ tył: Podwójne A - wahacze, przepięcie – 5 stopni Napęd osi: Kardan Długość całkowita: 2180 mm Szerokość całkowita: 1240 mm Wysokość całkowita: 1290 mm Prześwit: 305 mm Zawieszenie przód / tył: 254 / 254 mm Rozstaw osi: 1280 mm Opony przednie / tylne: 25x8-12 / 25x10-12 Hamulce przednie / tylne: Hydrauliczne tarczowe / hydraulicky tarczowy Prędkościomierz: Analogowy / cyfrowy Zbiornik paliwa: 24,6 litrów Paliwo: Natural 95 Masa własna: 341 kg Homologacja: Dla dwóch osób  

ARCTIC CAT 550 PS H1 EFI 4x4

ARCTIC CAT 550 PS H1 EFI 4x4

Opis quada Arctic Cat 550 PS H1 EFI 4x4 Podstawowy model ARCTIC CAT, 550i H1  cechuje : wytrzymała konstrukcja, mocny silnik, wysoka niezawodność, elektronicznie wybierany napęd 4x4, elektryczna blokada mechanizmu różnicowego, niezależne zawieszenie. Dzięki tym funkcjom ARCTIC CAT 550i H1 jest najlepiej wyposażonym pojazdem ATV przygotowanym do jazdy rekreacyjnej jak również do ciężkiej pracy, nawet w bardzo trudnym terenie. Ale główną zaletą Arctic Cat 550i H1 jest niezwykły stosunek ceny do wartości. W bardzo atrakcyjnej cenie dostaniesz maszynę wyposażoną fabrycznie w unikalne akcesoria : niezawodna wyciągarka WARN 3000, tylny zaczep kulowy, bardzo wytrzymały przedni i tylny bagażnik, markowy tłumik REMUS  i wiele więcej. Wersja 550i H1 TRV oferuje jeszcze więcej miejsca dla pasażera, który ma teraz osobny podniesiony fotel dla pasażera z wygodnym oparciem i stałymi  rękojeściami , jak również wysoko podniesione podnóżki.  O 20 cm większy rozstaw osi w wersji TRVoferuje więcej miejsca dla kierowcy. Poszerzone podwozie także poprawia właściwości trakcyjne np. większą stabilność przy dużych prędkościach lub wjezdzanie na wzniesienie. Unikalny system demontażu fotela pasażera pozwala na szybkie jego zastąpienie przestronną tylną skrzynie ładunkową  z oryginalnych akcesoriów Arctic Cat. Solidne bagażniki stalowe Speedrack i zaczep kulowy umożliwiają szybkie dołączanie różnych urządzeń, jak  i innych akcesoriów roboczych. Można dołączyć przyczepy , kilka różnych typów pługów śnieżnych, kosiarki, rolnicze pługi i szereg innych akcesoriów roboczych.   >>> Ceny i zdjęcia akcesorii są podane w ARCTIC SHOP 550i H1 4x4 Cena z akcesoriami: Przedni bagażnik Tylny bagażnik Markowy układ wydechowy Remus® Hak holowniczy (334 zł) Markowa wyciągarka WARN®RT30 (2737 zł)   33 500 zł (Brutto) TRV 550i H1 4x4x Cena z akcesoriami: Przedni bagażnik Tylna przestrzeń TRV (box) (889 zł) Markowy układ wydechowy Remus® Hak holowniczy (334 zł) Markowa wyciągarka WARN®RT30 (2737 zł)   35 900 zł (Brutto) PARAMETRY TECHNICZNE: Pojemność: 545 ccm Typ silnika: 4-suwowy, 1-cylindrowy, SOHC / 4 wentyle Chłodzenie: Cieczą, chłodnica z wentylatorem Max. moc: 15 kW/7500 obr./min. (on-road) System napędu: 2WD / 4WD (elektryczne sterowanie) Blokada dyferenciału: System napędu (elektryczne sterowanie) Zapłon: C.D.I. Skrzynia biegów: Autom. dwustopniowa, bieg wsteczny Duramatic Zawieszenie przód/ tył: Podwójne A - wahacze, przepięcie – 5 stopni Napęd osi: Kardan Długość całkowita: 2180 mm / TRV 2390 mm Szerokość całkowita: 1240 mm Wysokość całkowita: 1290 mm Prześwit: 279 mm Zawieszenie przód / tył: 254 / 254 mm Rozstaw osi: 1280 mm Opony przednie / tylne: 25x8-12 / 25x10-12 Hamulce przednie / tylne: Hydrauliczne tarczowe / hydrauliczny tarczowy Prędkościomierz: Analogowy / cyfrowy Zbiornik paliwa: 21,6 litrów / TRV 20,1 litrów Paliwo: Natural 95 Masa własna: 341 kg Homologacja: Dla dwóch osób  

CF MOTO X8 wspomaganie kierownicy

CF MOTO X8 wspomaganie kierownicy

PREMIERA CF MOTO X8 TERRALANDER !!! Informujemy z przyjemnością, że w naszej ofercie w roku 2012 pojawi się nowy model quada, i to jaki - CF MOTO X8 TERRALANDER !!! MOC 64 KM

ACCESS 400 S/SM

ACCESS 400 S/SM

  SILNIK:      Typ: jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony cieczą Układ: SOHC Pojemność silnika: 360cc Średnica x skok tłoka: - Stopień sprężania: 11.1:1 Moc maksymalna: 30 KM przy 7550 obr/min Moment obrotowy: 30 Nm przy 6500 obr/min Zasilanie: gaźnik Rozruch: elektryczny + ręczny Akumulator: 12V Zapłon: CDI Przeniesienie napędu: przekładnia automatyczna CVT z reduktorem i wstecznym - przełożenia 1/D/N/R. Napęd przenoszony łańcuchem. PODWOZIE:     Rama: stalowa Hamulce:   hydrauliczne tarczowe, zaciski dwutłoczkowe Opony: przód AT21x7-10, tył AT20x11-9 WYMIARY I MASY:     Długość: 1825mm Szerokość: 1230mm Wysokość: 1140mm Wysokość siedzenia: 810mm Rozstaw osi: 1270mm Masa pojazdu gotowego do jazdy:   211 kg Dopuszczalna masa całkowita: 371 kg Zbiornik paliwa: 14,8 L DANE EKSPLOATACYJNE:     Prędkość maksymalna: 120 km/h